понедельник, 5 октября 2020 г.

Електрообладнаня псажирського вагона

05.10.2020 група 33 Домашнє завдання:Переписати та вивчити конспект Лужні акамулятори Лужний нікельзалізний акамулятор ТНЖ-250 складається із полублоків в які входять 10 позитивних і 11 від'ємних пластин які з'єднуються між собою, а між позитивними і від'ємними частинами встановлюються сепаратори у вигляді ебонітових поличок. Полублоки встановлюються в металевий або в капроновий корпус в який поміщується гумовий чехол,який запобігає розповсюдженню електроліта між окремими акамуляторами, зверху корпуса розміщується кришка з позитивним і від'ємним виводом і кришка для заливання і вимірювання електроліту, в кришці розміщується клапан для виділення газів, які утворюються під час зарядки. У корпус заливають електроліт 20-ти% розчин йодного калію КOH і NaOH. Для збільшення терміну роботи акамулятора в електроліт добавляють моногідрат літію Li OH. Позитивні пластини виготовляються із гідроокисулітію Ni(OH)3. Ця активна маса знаходиться між двома пластинами в яких є отвори для проходження електроліту. Активною масою від'ємних пластин являється губчасте залізо Fe (нікельзалізні акамулятори), а при наявності від'ємних виготовлених із суміші каблія і заліза називається (нікекель каблієві полублоки). Електроліт в процесі експлуатації змінюється в своїй формі і щільності. Техніка безпеки при обслуговуванні акамуляторної батареї. При обслуговуванні і ремонті акамуляторної батареї необхідно дотримуватися особливої обережності, так як акамулятор під час зарядки виділяє водень і кисень як при повній консентрації виділяє вибухонебезпечну суміш(гримучий газ). Категорично забороняється оглядати акамуляторну батарею з відкритим вогнем, а також виявляти несправності замкнення вивідних зажимів металевими предметами які утворюють іскру. Під час ремонту користуватися інструментом з ізольованими ручками. При попаданні на шкіру кислотного електроліту її необхідно промити великою кількістю проточної води після чого пошкоджене місце промити 10% розчином харчової соди. При попаданні кислотного електроліту в очі або в порожнину рота промивають 5% розчином харчової соди. При попаданні на шкіру лужного електроліту її необхідно промити великою кількістю проточної води, а потім пошкоджене місце промивають 5% розчином борної кислоти а при попаданні в очі або порожнину рота промивають 2% борної кислоти. Після надання першої медичної допомоги потерпілому необхідно звернутись до лікаря. 06.10.20 домашнэ завдання:Переписати та вивчити конспект Принцип дії генератора постійного струму. В пасажирських вагонах в основному застосовуються генератори з паралельним збудженням і самозбудженням, так як і обмотки отримують живлення від самого генератора в результаті залишкового магнетизму. При обертанні якоря його обмотки пересікає магнітний потік. Фостаточний, а в обмотках утворюється електрорушійна сила ЕРС, яка визначається: Фост Еост=С Фост n, С-коефіціент величини який залежить від конструкції генератора. Фост-залишковий магнітний потік на обмотках збудження. n-частота оберту руху поїзда. При протіканні магнітного потоку через обмотку якоря виникає електрорушійна сила ЕРС, при збільшенні якої збільшується струм збудженнязгідно закону Ома, таким чином при збільшені ЕРС збільшується струм збудження який в свою чергу приводить до збільшення магнітного потоку і ЕРС. Генератори змінного струму. На пасажирських вагонах встановлюють такі види генераторів: 2ПВ-001; 2ГБ-003; ГСВ-8 (ГВ-генератор вагонний, ГСВ-генератор синхронний вагон),який виготовляється з окремих листів електротехнічної сталі в його фази встановлюється основна і додаткові обмотки. В кільцевих проливах щитів розміщення паралельних, послідовні і спеціальні обмотки. Ротор складаеться із сталого вала і сердечника. Серечник виготовленний із округлих листів електротехнічної сталі, які покриті лаком і має рівномірно розташовані зубці і пози, які утворюють полоси в 6 зубців і 6 пазлів утворюють 12-ти полюсний генератор. Повітряний зазор між статором і ротором встановлює 0,7мм. Вал ротора обертається в підшипрник які встановлюється в підшипникових щитах. На остові встановлюється клена, коробки до якої підводяться провода до обмотки статора. Принцип дії генератора змінного струму Якщо через обмотку збудження проходить електричний струм, то утворюється магнітний потік, який замикається через підшипниковий щит, повітряний затор ротора, зубці ротора, зубці статора, остова до обмотки збудження. При обертанні ротора зубці статора почергово співпадають з зубцями ротора. Якщо вони співпадають, то буде мінімальний зазор і магнітний опір буде найменшим, тому через обмотки статора буде протікати максимальний магнітний потік Фmax. Якщо співпадають зубець статора і впадина ротора зазор буде найбільший, магнітний опір буде великий, а магнітний потік який проходить через обмотки статора буде мінімальна Фmin. Таким чином при обертанні ротора магнітний потік пульсує від Фmax до Фmin і в обмотках статора утворюється зміна ЕРС, а на споживачах протікає змінний струм. Частота змінного струму залежить від частоти обертів ротора. Самозбудження генератора проходить за рахунок остаточного магнетизму, основна оболонка збудження отримує живлення від спеціального випрямача, а струм збудження регулюється за рахунок індуктивного опору. Переваги та недоліки генератора змінного струму Основною перевагою генератора змінного струму є відсутність обмотки якоря колектора і щіточки апарата який не потребує в процесі експлуатації уходу. Недоліком генератора змінного струму є велика довжина магнітного потоку розміри обмоток ніж генератора постійного струму це призводить до збільшення габаритних розмірів і збільшення затрат на дорогі матеріали. Електричні двигуни На пасажирських вагонах застосовуються двигуни постійного і змінного струму. Двигун - це електричні машини, які перетворюють електричну енергію на механічну, їх використовують як електропривід для вентиляторів, насосів, компресорів. Конструктивно двигуни постійного струму складаються із тих же частин, що й генератори постійного струму. Двигуни змінного струму складаються із статора і рухомого ротора. В статорі встановлюється сердечник, який виготовляється з окремих листів електротехнічної сталі в пази яких встановлюється обмотка виготовлена із ізольованого мідного провода. Кількість обмоток залежить від типу двигуна однофазної, двофазної або трьохфазної. Ротор складається із стального сердечника, який набирається з окремих листів електротехнічної сталі в пази яких впадають обмотки кінці які припаяні до спеціальних колець, які з двох боків до корпуса статора закріпляючих до підшипникового щита. Двигун генератора(перетворювач) Двигун –генератор встановлюється на вагон з кондиціюванням повітря при автономній системі електро збереження. Вони представляють собою, агрегат в корпусі якого знаходиться генератор і асенхронний трьохфазний двигун, який отримує живлення від зовнішньої мережі напругою 220В\320В і генератор постійного або змінного струму який видає напругу 110-135В, ё ёе яку використовують для зарядки акамуляторної батареї для роботи двигунів, вентиляторів, кондиціювання повітря, а також для освітлення і опалення. Генератор обертається під час руху поїзда від середньої частини вісі через редуктор та карданний привід. Під час довгої стоянки електро двигун отримує живлення від зовнішньої мережі, обертає генератор і його напругу використовують для живлення споживачів. Трансформатори і випрямачі Трансформатором називається електромагнітний апарат який перетворює змінний струм однієї напруги в струм іншої ннапруги. 09.09.20 Група 33 Домашнє завдання:Переписати та вивчити конспект. Трансформатори і випрямачі Трансформатором називається електромагнітний апарат який перетворює змінний струм однієї напруги в струм іншої ннапруги. Приводи підвагонного генератора призначені для передачі обертового моменту від вісі колісної пари до вала генератора. В пасажирських вагонах з автономною системою застосовують слідуючи типи приводів: з ременною передачею з плоским або кленовидним ремнем або редукторно-карданний. На пасажирських вагонах раннього випуску застосовують плоско-ремінні приводи. В останній час застосовують плоско-ремінний, ремінно-редукторно- карданний, ремінно-карданний. Крім того всі приводи можна розділити на дві групи в залежності від якої частини колісної пари вагона передаються оберти :від торця вісі, або середньої частини вісі колісної пари. Наявність того чи іншого приводу обусловлена потужністю типу підвагоного апарату швидкості руху поїзда і роком побудованого вагона. На вагонах необладнаних кондиціювання на яких розміщуються невеликі споживачі електроенергії, можуть встановлюватися ремні ремінно-редукторні, ремінно-редукторно-карданні і ремінно- карданнівід торця вісі. На вагонах з кондиціюванням застосовуються редукторно-карданний привід від середньої частини вісі з великою кількістю споживачів. Приводи підвагонного генератора розраховані на швидкість до 160км\год. Плоско ремінний привід вала генератора застосовується на пасажирських вагонах ранніх випусків для генератора потужність 3,5-5,5кВт тип привода РД-2 для генераторів ГСВ-2, ГСВ-8. Складається з двох шківів і плоского ремня. Ведучий шків встановлюється на середній частини вісі колісної пари, а видомий шків меншого діаметру- на валу генератора. Ведучий шків складається з двох половин які після установки на вісь колісної пари стягується спеціальними болтами. На обох шківах розміщується спеціальні пази які не дозволяють шківу зіскочити під час руху поїзда. Обидва шківа мають бочкоподібну форму робочої поверхні, що не дозволяють розтягуватися ремням при входженні вагона кривих ділянках колії. Видучий і видомий шків з'єднуються між собою трьох слойним ремнем шириною 110-125мм, довжина 4,5м. До кронштейна закріплюється натяжний пристрій який складається із пружини, натяжного гвинта і спеціальнох гайки яка призначена для підтримання в натяжному стані плоского ремня. Оберти від вісі колісної пари передаються через ведучий шків, плоский ремінь, видомий шків, вал генератора. В процесі експлуатації провідник зобов'язаний контролювати стан плоского ремня і давати заявку ПЕМу для періодичності його підтягування, а також контролювати стан підвіски генератора. Ременно-редукторно-карданний привід. Цей привід застосовується в купейних та плацкартних вагонах без кондиціюванням повітря. Побудований заводами Германії і ТВЗ. Цей привід встановлюється на візках КВЗ-ЦНІІ з котлового боку вагона і приводить в дію генератор змінного струму 2ПВ-003. В цьому приводівидомий шків закріпляється на торці шийки осі колісної пари, що дозволяє порівняно легко заміняти кленові ремні. Ведомий шків меншого діаметра встановлюється на валу редуктора передаточне число привода 2,7 і працює генератор при швидкості руху від 40 до 160км\год. До краю поперечної балки закріпляється за допомогою спеціального пристрою редуктор в середині якого встановлюються два вали нижній і верхній на яких відповідно розміщується ведуча і видома шестерня. До вала видомої шестерні редуктора закріплюється карданний вал який другим кінцем закріплюється до вала генератора. Для запобігання падіння деталей на колію встановлюються запобіжні скоби. У випадку розтягування ремнів до кронштейна поперечної балки закріплюється натяжний пристрій,який складається із пружини яка докріплюється до редуктора винта і спеціальної гайки. Провідник зобовязаний в процесі експлуатації підтримувати ремні в натяжному стані, перевіряти температуру нагріву корпуса ведучого шківу і редуктора, відсутність витіку масла з редуктора, наявність запобіжних скоб. В експлуатацію допускається не менше трьох клинові ремні. Редукторно карданний привід від торця вісі.Цей привід встановлюється на вагонах без кондиціювання повітря для генератора потужністю до 10кВт. Встановлюється на вагонах з 1960 року виготовлених у Польщі з редуктором типу РК-6 і передаточним числом 2,5 ,а також на окремих вагонах виготовлених в Германії з приводом редуктора Фага-П-конструктивно подібний складається з редуктора який підєднується до торця вісі в корпусі якого встановлюється конічні шестерні ведуча і видома. У корпус редуктора заливають масло через спеціальний отвір який закривається пробкою, а для зливання масла знизу редуктора вставляється магнітна пробка. До вала видомого шківа і до вала електродвигуна встановлюються шестерні шарніри, до яких закріплюється карданий вал спеціальними шарнірами крестовиною згалчистими підшипниками. Карданний вал встановлюється під кутом 6 0 між редуктором і генератором. Для запобігання падіння карданого вала на колії встановлюються спеціальні скоби.Оберти від торця вісі колісної пари передаються через ведомі і ведучі конічні шестерні через еластичні шарніри і карданого вала до вала генератора. Провідник під час приймання вогона і в експлуатації контролює надійність кріплення, наявність запобіжних скоб, наявність і відсутність витікання масла з редуктора. Редукторно-карданний привід від середньої частини вісі.Цей привід встановлюється на пасажирських вагонах з кондиціюванням повітря і на вагонах ресторанах. Привід призначений для передачі обертового моменту від середньої частини вісі, двигун генератора потужністю 36,8кВ застосовується редуктором ЕИК-160-1М або ВБА- 32\2. Регелятори напруги і струму Генератор, який отримує оберти від колісної пари вагона при зміні частоти обертів і навантаження змінює свою напругу в широких межах стабілізації напруги генератора при різних експлуатаційних режимах виконується за допомогою системи автоматичного регулювання(САР). Основним елементом якої являється регелятор напруги генератора(РПГ). РПГ проходить шляхом впливу на його струм збудження, в результаті змінюється величина магнітного потоку змінюється ЕРС. На пасажирських вагонах вугільні або напівпровідникові регулятори. В залежності від режиму роботи регулятори розділяється на повне регулювання струму збудження генератора і імпульсне регулювання . Четвер 15.10.20 Група 33 Домашнэ завдання:Вивчити та переписати конспект Вугільний регулятор напруги генератора Призначений для плавного регулювання напруги генератора. Складається з електромагніта який виготовляється з окремих листів електротехнічної сталі на ньому встановлюється котушка (виготовлена з мідного дроту) під`єднується до виводів генератора, призначена для утворення магнітного потоку який замикається через електромагніти його якоря. До якоря під`єднується з низу пружина і денфер – заспокоювач (заспокоює коливання якоря під час руху поїзда), а з другого боку до якоря під`єднається механічний зв'язок який передає зусилля на вугільний стержень який являється опором в електричному ланцюзі до обмотки збудження генератора. Принцип дії регулятора напруги генератора Робота вугільного регулятора напруги заклечається в наступному: При невеликих швидкостях руху поїзда напруга генераторанедосягає встановлених величин, тому регулятор напруги не працює. При цьому вугільний стовп під дією пружин якоря знаходиться в стиснутому стані і його опір буде найменшим. При збільшені швидкості руху збільшується напруга генератора і при досягненні встановленої величини починає працювати регулятор . струм який проходить через котушку електромагніта утворює магнітний потік величина якогопрямує до самої пружини якоря електромагніта який повертається проти годинникової стрілки. Зусилля від повороту якоря через механічний зв'язок на вугільний стовп і змінюється величена опору вугільного совба (збільшується). При збільшенні опору вугільного стовпа зменшується величина струму збудження яка проходить до обмотки збудження генератора. При зменшенні цього струму зменшується величина магнітного потоку . При зменшені напруги генератора нижче встановленої величини зменшується струм на котушкі електромагніта, що приводить до зменшення магнітного потоку електромагніта і під дією пружини якоря повертається по годинниковій стрілці і через механічний зв'язок вугільного стовпа стискується його опір зменшується, що приводить до збільшення струму збудження в результаті зменшується магнітний потік в обмоткі збудження і збільшується напруга генератора. Таким чином проходить повне регулювання напруги генератора за рахунок змінни величини опору вугільного стовпа. Обмежувач струму генератора Призначений для захисту генератора від перевантаження. Режим перевантаження генератора виникає при сильно розрядженій акумуляторній батареї коли величина струму зарядки може перевищувати в 23раза номінальну величену струму заряду, а також збільшується величина струму при наявності в акумуляторній батареї несправних акумуляторів. Принцип дії і конструктивні особливості обмежувача струму і регулятора напруги генератора подібні. Вугільні стовби обмежувачі струму і регулятори напруги генератора включаються послідовно і струм який проходить від генератора до обмотки збудження регулюється за допомогою 2 вугільних стовбів. Котошка електромагніта обмежувач струму генератора включається послідовно в електричне коло обмотки якоря. При збільшенні струму в котушкі електромагніта більше 70А(величина вставки) вугільний стовбобмежувач розтискається збільшується опір, що приводить до зменшення величини струму збудження зменшується напруга генератора при якій величина струму не перевищує 70А Напівпровідникові регулятори напруги генератора В залежності від застосування напівпровідникових приладів ці регулятори розділяються на транзисторні і тиристорні, а в залежності від режима роботи приладів регулювання вони розділяються на регулятори сплавним регулюванням струму збудження генератора і імпульсним. На сучасних пасажирських вагонах отримали більшого розповсюдження імпульсні тиристорні регулятори. Основним виконавчим пристроєм регулятора напруги являється теристор V1, який виконує імпульсне регулювання струму збудження і Ізб генератора. Тиристор V1 періодично підключає обмотку збудження до обмотки якоря генератора, а також періодично відключає. При відкритому тиристорі V1 до обмотки збудження подаються струм величина якого змінюється в залежності від швидкості руху або кількості включених споживачів. Після досягнення напруга генератора вище встановленої тиристор V1 закривається але струм продовжує протікати через обмотку збудження, а далі через діод V2 за рахунок електромагнітної енергії, яка накопичується в обмоткі збудження в період відкритого тиристора. По мірі зменшення всієї енергії зменшується величина струму збудження, що приводить до зменшення величини напруги генератора. При зменшенні напруги генератора до заданої величини, тиристор відкривається і процес підтримання напруги генератора повторюється. Таким чином напругою генератора регулюється імпульсно в залежності від положення тиристора V1 закрито чи відкрито. 19.10.2020 Група 33 Домашнє завдання:Переписати конспект та вивчити конспект: Електрична мережа Електрична мережа призначена для передачі електричної енергії від джерела живлення до споживачів яка представляє собою сукупність електричних проводів кабелів, розподільних пристроїв, вимикачів, розеток, штепсельних зєднань, апаратури захисту електрообладнання від коротких замкнень, а також апаратів контролю за роботу електрообладнання. По призначенню електрична мережа розділяється на підвагону і внутрі вагонну які в свою чергу розділяються на силові освітлення управління сигналізація і радіотрансляцію. Передача електроенергії від джерела до споживачів виконується по однопроводній або двопроводній системі. При однопроводній системі передачі електроенергії від джерела до споживачів передається по одному проводу тільки «+» (позитивна), а в якості відємного провода використовується корпус вагона. При 2-ву проводній системі від джерела живлення до споживачів електроенергії подається по 2-ву поводах позитивний і відємний які ізолюються один від одного і від корпуса вагона. По вздовж пасажирського поїзда проходить слідуючі види магістралі: Високовольтна напругою 3000В постійного або змінного струму; Низьковольтна напругою 50-110В постійного струму; Радіотрансляційна мережа 30В змінного струму. Високовольтна і низьковольтна магістраль виконується однопроводними, а зворотнім проводом являється корпус вагона і рейки, а а радіотрансляційна мережа 2-х проводна ізольована від корпуса вагона. Споживачі електричної енергії На пасажирських вагонах споживачем електричної енергії являється електродвигун, нагрівальні прилади перетворювачі,прилади управління, прилади захисту і сигналізації, і освітлювальні лампи, В якості джерела освітлення на пасажирських вагонах застосовуються лампи розжарювання (навалення) і люмінесцентні лампи які встановлюються в спеціальних світильниках. Лампи розжарення в пас. вагонах встановлюються із спеціальним цоколем 2Ш – 22 (2-х контактні діаметром 22мм.), на окремих вагонах використовують софітні лампи СФ -19 з діаметром цоколя 19мм. Лампи розжарювання на пас. Вагонах застосовуються типу Ж54В, 25Вт Ж – залізничний; 54В – номінальна напруга 25Вт – потужність лампи Термін роботи електричної лампи восновному залежить від величини напруги, середній термін ламп навалення 1000год., якщо номінальна напруга збільшується на 10% то термін роботи лампи скорочується на80 – 90%, а якщо напруга знижується на 10% то світловий потік зменшується на 30%. Люмінесцентні лампи На пасажирських вагонах застосовують ЛБ – 20 ЛБ – 40Вт термін роботи 7,500 – 10000год. Для їх роботи під вагоном встановлюють спеціальні перетворювачі з напругою 220В і частотою 400Гц. Захисна апаратура Призначена для забезпечення коротких замикань із струмових перевантажень в електричній мережі і споживачах вагонів. До захисної апаратури відносяться плавкі запобіжники, автоматичні вимикачі, теплові реле реле максимальної напруги (РМН). Плавкі запобіжники Складається із корпуса (патрона)металевої плавкої вставки і контактного пристрою. Плавкі вставки виготовляють із легкоплавного матерілу, мат який являється сплав з свинцю з оловом цинку, алюмінію, міді, се ребро, або спеціальних пластин. Плавкі запобіжники захисну електричну мережу включається послідовно і розрахована на визначену величину струму. Якщо ця величина струму становиться більшою допустимої величини проходить плавлення вставки і захисна електрична мережа розривається запобігання виходу з ладу електричного обладнання. Час спрацювання запобіжника залежить від величини струму який проходить через плавкі запобіжники. Плавкі запобіжники мають різну конструкцію корпус який виготовляють із фарфору, скла. В середині корпуса поміщається наповнювач кварцовий пісок мраморна крошка або інше, які призначені для покращення гасіння електричної дуги. 22/10/20 Група 33 Тема урока: Автоматичні вимикачі Домашнє завдання: Вивчити та переписати конспект Автоматичні вимикачі Призначенні для захисту і автоматичного відключення електричної мережі випадку короткого замикання або перевантаження в електричній мережі або споживання. Автоматичні вимикачі складаються із сердечника на якому встановлюється котушка із мідного провода, до якого з одного боку підєднується біметалева пластина, а з іншого боку до цього провода закріпляється нерухомий контакт, а також розміщується рухомий контакт і штифт. Автоматичні вимикачі забезпечують одночасно тепловий захист від перевантаження і миттєвий захист від короткого замкнення. Тепловий захист виконується за допомогою бі металевої пластини. При винекнені перевантаження бі металева пластина нагрівається прогинається при цьому натискає на штіфт який передає зусилля на рухомі контакти які розмикаються. При виникненні короткого замикання протікає по електричній мережі великий струм в котушкі виникає великий магнітний потік за допомогою якого сердечник миттєво втягується в середину котушки натискає на рухомі контакти які розмикаються і розриває електричне коло. Для відновлення автоматичного вимикача після якого відключення необхідно усунути несправність електричної мережі після чого рукоятку із середнього положення перевести в нижнє чи забезпечити фіксацію защепки, а потім перевести в верхнє положення включено. Таким чином автоматичний вимикач на відмінно від плавких запобіжників які використовуються одноразово , вони використовуються багато - разово. Реле максимальної напруги Призначене для захисту електромережі від перевищення напруги яке може виникнути при несправності регулятора напруги генератора обриву електромережі, акумуляторної батареї і в інших випадках. Реле мають різну конструкцію але в випадку підвищення напруги в електричній мережі вони відключають струм від обмотки збудження генератора. В теперішній час восновному застосовують напівпровідникові реле. Реле мінімальної напруги Призначений для захисту АБ від пониження напруги до найменшого допустимого значення (на платскартних вагонах до 40В, на купейних до 90В) відключає споживачів крім аварійного освітлення і сигналізації. Після відключення електричної мережі необхідно відновити роботу реле включенням його в ручну при досягнені номінальної напруги. 26.10.20 група 33 Тема урока:Світлова і звукова сигналізація Домашнє завдання:переписати та вмвчити конспект: Світлова і звукова сигналізація Призначена для подачі світлового або звукового сигналу провіднику вагона в аварійних ситуаціях при спрацюванні захисних пристроїв і визову провідника. На пасажирських вагонах застосовується наступні види сигналізації: Внутрішня визивна сигналізація Зовнішня визивна сигналізація Сигналізація контролю нагріву букс (СКНБ) Сигналізація наявності замкнення «+» або «-« проводів на корпус вагона Сигналізація наповнення баків водою Сигналізація огородження поїзда Сигналізація зайнятості туалетів Протиюзна сигналізація Пожежна сигналізація Сигналізація яка спрацьовує при несправності або при їх включенні окремих споживачів вагона – генератора, опалення і інше. Сигнальні лампи як правило встановлюються на панелі управління і отримують живлення напругою 50В Внутрішня визивна сигналізація Призначена для визова провідника із службового купе в купе пасажирів. Застосовується на вагонах СВ, м`яких і міжнародного сполучення. Складається із кнопки визова яка встановлюється в кожному купе із нумератора сигнальної лампи дзвінка і кнопки зняття звукового сигнала. Для визова провідника в купе пасажира необхідно натиснути на відповідну кнопку купе, в службовому купе роздається звуковий сигнал загорається сигнальна лампа на нумераторі відповідного купе. Після закінчення натискання на кнопку визова зупиняється подача звукового сигналу але продовжує горіти сигнальна лампа. Для погашення сигнальної лампи необхідно натиснути на спеціальну кнопку. На окремих вагонах в службовому купе встановлюється тільки звуковий сигнал, а з зовнішнього боку кожного купе розташовані сигнальні лампи і кнопка для погашення сигнальної лампи. Зовнішня визивна сигналізація Призначена для визова провідника із зовні вагона. Встановлюється на всіх пасажирських вагонах. Для визова провідника зовнішнього боку тамбурних дверей встановлюється кнопка визову, а на панелі управління встановлюється відповідні 2 сигнальні лампи (котлова або не котлова сторона), а також встановлюється звуковий сигнал. Для визову провідника необхідно натиснути кнопку визова роздається звуковий сигнал і на панелі управління загорається сигнальна лампа з відповідного боку визова. Після закінчення натискання на кнопку подача звукового сигналу припиняється, а для погашення сигнальної лампи необхідно натиснути спеціальну кнопку. На пасажирських вагонах міжнародного сполучення крім цієї визивної сигналізації встановлюється сигнальна кнопка з боку вхідних дверей з котлової сторони вагона. 02.10.20 понеділок Група33 Доиашнє завдання:переписати та вивчити конспект Сигналізація контролю нагріву букс Призначена для підвищення безпеки руху поїздів дозволяє постійно контролювати + букс і попереджувати аварії випадку перегріву роликових підшипників. У випадку перегріву однієї із букс подається звуковий і світловий сигнали. Електрична схема сигналізації 2-х проводна постійно знаходиться під напругою. Всі термодачики Е1, Е-8 які встановлюються на буксах візках і з`єднані між собою послідовно В електричне коло термодачики послідовно під`єднуються котушка , реле Р і вмикач В. паралельно термодачика під`єднуються 2 роз`єднувальних контакти. На окремих вагонах встановлюється спеціальна кнопка для відключення дзвінка. Під час приймання вагона провідник зобов’язаний обов’язково перевірити справність сигналізації. Сигналізація спрацьовує при любому розриві контрольного ланцюга. У випадку якщо під час руху поїзда спрацьовує сигналізація провідник повинен прийняти міри для швидкої зупинки поїзда за допомогою стоп крана сповістити начальника поїзда і ПЕМА. Сигналізація замкнення на корпус вагона Призначена для постійного контролю якості ізоляції від замкнення на корпус вагона. Сигналізація складається із слідуючих елементів: Між проводами «+», «-«, під`єднується 2 запобіжники СБ-1 і СБ- 2. Якщо в проводі винекло повне коротке замикання R=0 в такому випадку сигнальна лампа Л1 буде горіть повним накалом , а лампа Л2 погасне. Якщо при появі такої несправності провідник забов`язаний терміново натиснути на червону кнопку і виключить сигналізацію і інше електрообладнання і сповістити ПЕМУ і начальника поїзда. Під час прийняття вагона провідник зобов’язаний перевірити справність сигналізації після включення панелі управління сигнальні лампи повинні горіти тускло з однаковим накалом, після чого провідник включає вимикачі почергово В1 або В2 при цьому сигнальні лампи повинні погаснути. Якщо під час повірки одна із сигнальних ламп буде горіти тусклим накалом то це вказує на несправність електричного пристрою, потрібно попередити поїзного електромеханіка. 05.11.20 Групап 33 Тема урока:Сигналізація наповнення баків водою. Домашнэ завдання:Переписати та вивчити конспект Наповнення баків водою Призначена для попередження переповнення баків водою, основним елементом сигналізації являється дачки які встановлюються в водоналивних трубах. І один зверху кришки бака. Реле Р встановлюється поблизу водяного бака, а контакт реле Р утворює електричне коло на сигнальні лампи Л які встановлюються в захисних коробках під вагоном біля водоналивних труб. Після відключення подачі води, вода з налевної труби виходить і розмикається блок контакт Р і сигнальна лампа Л згасає. Під час заправки баків водою на панелі управління буде горіти повним накалом сигнальна лампа «-« замкнення на корпус вагона, що не являється несправністю. 13.11.20 Група33 Домашнє завдання:переписати та вивчити конспект Протиюзна сигналізація Призначена для автоматичного запобігання руху колес юзом і виникнення на їх поверхності повзунів. Коли колесо перестає обертатись і сковзає по рейкі під час руху поїзда називається заклиненням або юзом. Для запобігання і виникнення сковзання на сучасних вагонах встановлюється протиюзний захист для чого на кожному колесі встановлюють дачики юза Д1 і Д4 На пасажирських вагонах які необладнанні протиюзним захистом якщо під час руху виникне замкнення яке можна визначити по звуку або по приладам панелі управління необхідно терміново провести відпуск спеціального поводка який встановлюється на підлозі біля одного із номерів купе. Протипожежна система Система протипожежної сигналізації призначена своєчасного автоматичного виявлення при знаків пожежі для того щоб запобігти матеріальних втрат і безпеки для здоров`я людини система пожежної сигналізації (СПС) знаходиться в службовому купе вагона напроти розподільної шафи. При вимкненні сигналізації на панелі управління загорається зелений світло діод який, у випадку виникнення пожежі або загрози виникнення на панелі роздається приривистий звуковий сигнал і мигають 2 світлодіода. Після спрацювання сигналізації за допомогою реле автоматично відключається при мусова вентиляція і електричний підігрів води. Радіообладнання пасажирських вагонів Всі пасажирські поїзда далекого прямування міжобласного і пригороднього сполучення радіофіцирувані. Радіо пункт складається із внутрішнього і зовнішнього обладнання. В середині купе встановлюється радіоприймач підсилювач магнітофон мікрофон, спеціальний розподільчий щит і контрольований гучкомовець. У кожному вагоні встановлюються гучномовці і регулятори гучності. Група33 Домашнє завдання:переписати та вивчити конспект Електричне опалення пасажирського вагона На пасажирських вагонах використовуються слідуючі системи електричного опалення Система водяного опалення електровугільним котлом в якому розміщуються пристрої для сплава твердого палева і високовольтні нагрівальні елементи які отримують живлення від контактної мережі через високовольтну електромагістраль яка підключена до електровоза. Система повітряного опалення з використанням електрокалорифера який встановлюється в повітряному каналі. Нагріте повітря в калорифері подається в вагон через спеціальні отвори які встановлюються в верхній частині вагона. Система повітряного опалення (конвенційна) із звичайною циркуляцією повітря і розташування приладів опалення електричних пічок безпосередньо в середині вагона Змішана система повітряного опалення від електропічок і колорифера. Система повітряного опалення з природною циркуляцією теплового повітря яке утворюється електронагрівальними приладами які вмонтовані в панелі розташовані на внутрішніх поверхнях вагона під вікнами простінках в полках і на полу. Вимоги до системи електричного опалення пасажирського вагона Системи повинні бути: Пожежобезпечними Автоматично підтримувати в середині вагона заданій температурі режим при будь - якій температурі зовнішнього повітря. Забезпечувати встановленні санітарно – гігієнічні вимоги в середині вагона (не забруднювати, не утворювати вібрацій, недопустимого та інше) Бути простою і зручною в експлуатації Бути безпечною для обслуговуючого персоналу і пасажирів.

1 комментарий:

  1. Я хочу поділитися з усіма, хто тут шукає позику для бізнесу або особистого користування, щоб зв’язатися з паном Педро на pedroloanss@gmail.com, тому що пан Педро та його кредитна компанія – це все, кому я довіряю, коли справа доходить до вирішення фінансової ситуації, тому я рекомендую хтось шукає фінансової допомоги, щоб зв’язатися з містером Педро з річною прибутковістю кредиту 2 ставки, зараз? Ви розумієте, чому я виберу Педро з його кредитною компанією 100 справжніх фінансів.

    ОтветитьУдалить