Група №23

15 04.2021 ЧЕТВЕР ТЕМА УРОКУ:МАРШРУТНІ СВІТЛОФОРИ ТА ЗАПРОШУВАЛЬНИЙ СИГНАЛ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:ОПРАЦЮВАТИ КОНСПЕКТ ТА ПРИГОТУВАТИСЯ ДО ТЕСТІВ.

5.2. Запрошувальний сигнал

Запрошувальний сигнал – один місячно-білий мигаючий вогонь– дозволяє поїзду проїхати світлофор з червоним вогнем (чи погаслим) і продовжувати рух до наступного світлофора (або до граничного стовпчика при прийманні на колію без вихідного світлофора) із швидкістю не більше 20 км/год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху (рис. 5.14) 5.4. Маршрутні світлофори 5.4.1. Маршрутними світлофорами залежно від місця їх установлення подаються сигнали: один зелений вогонь– «Дозволяється рух із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний), відкритий»; один жовтий вогонь– «Дозволяється рух з готовністю зупинитися; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) закритий»; один червоний вогонь– «Стій! Забороняється проїжджати сигнал»; один жовтий мигаючий вогонь– «Дозволяється проходження світлофора із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю»; два жовті вогні, з них верхній – мигаючий, – «Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий»; +два жовті вогні– «Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю та готовністю зупинитися на станції; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор закритий». При прийманні на бокову колію, яка не Питання для тестів: 1.«Дозволяється рух із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний), відкритий»? 2.Дозволяється рух з готовністю зупинитися; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) закритий»;? 3.«Стій! Забороняється проїжджати сигнал»; 4.Дозволяється проходження світлофора із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю»;? 5.«Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий»;? 6.«Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю та готовністю зупинитися на станції; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор закритий». При прийманні на бокову колію, яка не призначена для беззупинного пропуску поїздів, показання вхідного світлофора два жовті вогні зберігається незалежно від показань вихідного світлофора; 7. «Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 80 км/год на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 80 км/год». 8.Запрошувальний сигнал – дозволяє поїзду проїхати світлофор з червоним вогнем (чи погаслим) і продовжувати рух до наступного світлофора (або до граничного стовпчика при прийманні на колію без вихідного світлофора) із швидкістю не більше 20 км/год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху. 08. 04.2021 ЧЕТВЕР Домашнэ завдання:Опрацювати питання на тести Вихідні світлофори. ІСІ - вихідні 1. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних АЛС, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї попереду вільна одна блок- ділянка " 2. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних АЛС, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї попереду вільні дві або більше блок- ділянки " 3. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних АЛС, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї перегiн до наступної станцiї (колiйного поста) вiльний. 4. Як на вихідному світлофорі подається сигнал : " Дозволяється відправлення поїзда зі станції із зменшенням швидкості не більше 40 км/ год ідалі прямувати по неправильній колії за показанням локомотивного світлофора" 5. Яким вогнем вихiдного свiтлофора при наявностi вiдгалуження, не обладнаного колiйним блокуванням, позначається готовнiсть маршруту вiдправлення? 6. Чи застосовуються маршрутнi покажчики або сигнал два зелених вогнi при вiдправленнi поїзда по неправильнiй колiї на дiлянку, обладнану двостороннiм автоблокуванням? 7. Що значать два зелених вогнi на вихiдному свiтлофорi при вiдсутностi маршрутного покажчика при вiдправленнi на вiдгалуження, або по однiй з колiй багатоколiйної дiлянки або по неправильнiй колiї при двосторонньому автоблокуваннi? 8. Як на вихiдному свiтлофорi при вiдсутностi маршрутного покажчика подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися на вiдгалуження, або по однiй з колiй багатоколiйної дiлянки, або по неправильнiй колiї при двосторонньому автоблокуваннi'? 9. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних НАБ, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї iз зменшеною швидкiстю; поїзд прямує з вiдхиленням по стрiлочному переводу; перегiн до наступної станцiї (колiйного поста) вiльний; вхiдний свiтлофор наступної станцiї вiдкритий'? 10. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних напiвавтоматичним блокуванням, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї iз зменшеною швидкiстю; поїзд прямує з вiдхиленням по стрiлочному переводу; перегiн до наступної станцiї (колiйного поста) вiльний'? 11. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних напiвавтоматичним блокуванням, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї i прямувати iз встановленою швидкiстю; перегiн до наступної станцiї (колiйного поста) вiльний.'? 12. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних автоблокуванням, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї iз швидкiстю не бiльше 60 км/год; поїзд прямує з вiдхиленням по стрiлочному переводу; наступний свiтлофор закритий.'? 13. Як на дiлянках, обладнаних автоблокуванням, на вихiдному свiтлофорi подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї iз швидкiстю не бiльше 80 км/год; поїзд прямує з вiдхиленням по стрiлочному переводу; наступний свiтлофор вiдкритий.'? 14. Як на дiлянках, обладнаних автоблокуванням, на вихiдному свiтлофорi подається сигнал:' Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї iз зменшеною швидкiстю; поїзд прямує з вiдхиленням по стрiлочному переводу; наступний свiтлофор закритий.'? 15. Як на дiлянках, обладнаних автоблокуванням, на вихiдному свiтлофорi подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї iз зменшеною швидкiстю; поїзд прямує з вiдхиленням по стрiлочному переводу; наступний свiтлофор вiдкритий.'? 16. Як на дiлянках, обладнаних автоблокуванням, на вихiдному свiтлофорi подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї i прямувати з готовнiстю зупинитися; наступний свiтлофор закритий.'? 17. Як на вихiдному свiтлофорi на дiлянках, обладнаних автоблокуванням, подається сигнал: 'Дозволяється поїзду вiдправлятися зi станцiї i прямувати iз встановленою швидкiстю; попереду вiльнi двi або бiльше блок-дiлянки.'? 29.03.2021 Понеділок

ПТЕ 
Тема уроку: Вихідні світлофори
Домашнє завдання:Перписати та опрацювати конспект:

5.2. Запрошувальний сигнал

Запрошувальний сигнал – один місячно-білий мигаючий вогонь– дозволяє поїзду проїхати світлофор з червоним вогнем (чи погаслим) і продовжувати рух до наступного світлофора (або до граничного стовпчика при прийманні на колію без вихідного світлофора) із швидкістю не більше 20 км/год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху (рис. 5.14).

Рисунок 5.14 Рисунок 5.15

Цей сигнал застосовується на вхідних, а також маршрутних і вихідних (крім групових) світлофорах.

Відправлення за запрошувальним сигналом вихідного світлофора дозволяється тільки по правильній колії двоколійного перегону, обладнаного автоблокуванням.

5.3. Вихідні світлофори

5.3.1. Вихідними світлофорами на ділянках, обладнаних автоблокуванням, подаються сигнали:

один зелений вогонь– «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції та прямувати із встановленою швидкістю; попереду вільні дві чи більше блок-ділянки» (рис. 5.16);

один жовтий вогонь–«Дозволяється поїзду відправлятися зі станції та прямувати з готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий» (рис. 5.17);

Рисунок 5.16

Рисунок 5.17

Рисунок 5.18

два жовті вогні, з них верхній мигаючий, – «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; наступний світлофор відкритий» (рис. 5.19);

Рисунок 5.19

два жовті вогні–«Дозволяється поїзду відправлятись зі станції із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; наступний світлофор закритий» (рис. 5.20);

Рисунок 5.20

один червоний вогонь – «Стій! Забороняється проїжджати сигнал» (рис. 5.18).

5.3.2. Вихідними світлофорами на ділянках, обладнаних автоблокуванням, при відправленні поїздів з відхиленням по стрілочних переводах з хрестовинами пологих марок подаються сигнали:

один зелений мигаючий і один жовтий вогні та одна зелена смуга, що світиться, – «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із швидкістю не більше 80 км/год; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; наступний світлофор відкритий» (рис. 5.21);

Рисунок 5.21

два жовті вогні та одна зелена смуга, що світиться, –«Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із швидкістю не більше 60 км/год; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; наступний світлофор закритий» (рис. 5.22).

Рисунок 5.22

5.3.3. Вихідними світлофорами на ділянках, обладнаних напівавтоматичним блокуванням, подаються сигнали:

один зелений вогонь –«Дозволяється поїзду відправлятися зі станції та прямувати із встановленою швидкістю; перегін до наступної станції (колійного поста) вільний» (рис. 5.23);

один червоний вогонь– «Стій! Забороняється проїжджати сигнал» (рис. 5.24);

два жовті вогні– «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; перегін до наступної станції (колійного поста) вільний» (рис. 5.25);

два жовті вогні, з них верхній мигаючий, – «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу, перегін до наступної станції (колійного поста) вільний; вхідний світлофор наступної станції відкритий, попереджувального світлофору до вхідного немає» (рис. 5.26).

Рисунок 5.23 Рисунок 5.24 Рисунок 5.25 Рисунок 5.26

5.3.4. Вихідними світлофорами на ділянках, обладнаних автоматичною локомотивною сигналізацією, що застосовується як самостійний засіб сигналізації та зв’язку, подаються сигнали:

один зелений і один місячно-білий вогні– «Дозволяється поїзду відправлятись зі станції; попереду вільні три або більше блок-ділянки» (рис. 5.27); на локомотивному світлофорі горить зелений вогонь;

Рисунок 5.27

один зелений вогонь–«Дозволяється поїзду відправлятись зі станції; перегін до наступної станції (колійного поста) вільний»; на локомотивному світлофорі горить зелений вогонь;

один жовтий і один місячно-білий вогонь– «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції; попереду вільна одна або дві блок-ділянки» (рис. 5.28); на локомотивному світлофорі горить жовтий вогонь;

Рисунок 5.28

два жовті і один місячно-білий вогонь – «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; попереду вільна одна або дві блок-ділянки» (рис. 5.29); на локомотивному світлофорі горить жовтий вогонь;

Рисунок 5.29

два жовті вогні, з них верхній мигаючий, і один місячно-білий вогонь – «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; попереду вільні три або більше блок-ділянки» (рис. 5.30); на локомотивному світлофорі горить жовтий вогонь;

Рисунок 5.30

два жовті вогні, з них верхній мигаючий – «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; перегін до наступної станції (колійного поста) вільний» (рис. 5.31); на локомотивному світлофорі горить жовтий вогонь;

Рисунок 5.31

один червоний вогонь– «Стій! Забороняється проїжджати сигнал».

5.3.5. За наявності відгалуження, обладнаного колійним блокуванням, а також для позначення колії, на яку відправляється поїзд, на багатоколійних ділянках, обладнаних колійним блокуванням, і на двоколійних ділянках, обладнаних двостороннім автоблокуванням, вогні вихідного світлофора в необхідних випадках, визначених Державною адміністрацією залізничного транспорту України, доповнюються відповідним показанням маршрутного покажчика.

При відсутності маршрутного покажчика дозвіл поїзду відправитися на відгалуження, або по одній з колій багатоколійної ділянки, або по неправильній колії у разі двостороннього автоблокування може подаватися сигналом – два зелені вогні на вихідному світлофорі, що сигналізує при автоблокуванні про вільність не менше двох блок-ділянок, а при напівавтоматичному блокуванні – про вільність перегону до наступної станції (колійного поста) (рис. 5.32).

Рисунок 5.32 Рисунок 5.33

На двоколійних ділянках, де рух по правильній колії здійснюється за сигналами автоблокування, а по неправильній колії – за показаннями локомотивного світлофора, на вихідних світлофорах при відправленні зі станції на неправильну колію може застосовуватися сигналізація, яка застосовується для відправлення у правильному напрямку.

На окремих ділянках може застосовуватись сигналізація один жовтий мигаючий і один місячно-білий вогні– «Дозволяється поїзду відправлятися зі станції і зменшеною швидкістю не більше 40 км/год і далі прямувати по неправильній колії за показаннями локомотивного світлофора» (рис. 5.34).

Рисунок 5.34

+5.3.6. На станціях, що мають вихідні світлофори, за наявності відгалуження, не обладнаного колійним блокуванням, готовність маршруту відправлення на відгалуження позначається одним місячно-білим вогнемвихідного світлофора; поїзди відправляються на відгалуження з видачею машиністу жезлаабо колійної записки при місячно-білому вогні і погашеному червоному вогніна вихідному світлофорі (рис. 5.33).


 
22.03.2021 понеділок
ПТЕ
Тема урока:Вхідні світлофори
Домашнє завдання:Перписати та опрацювати конспект:

5.1. Вхідні світлофори

5.1.1. Вхідними світлофорами подаються сигнали:

один зелений вогонь– «Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії з встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний або вихідний) відкритий» (рис. 5.1);

Рисунок 5.1

один жовтий мигаючий вогонь–«Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії з встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю» (рис. 5.2);

Рисунок 5.2

один жовтий вогонь– «Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії з готовністю зупинитися; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) закритий» (рис. 5.3);

Рисунок 5.3

два жовті вогні, з них верхній – мигаючий, – «Дозволяється поїзду прямувати на станцію із зменшеною швидкістю на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий» (рис. 5.4);

Рисунок 5.4

два жовті вогні– «Дозволяється поїзду прямувати на станцію із зменшеною швидкістю на бокову колію і готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий» (рис. 5.5). При прийманні на бокову колію, яка не призначена для беззупинного пропуску поїздів, показання вхідного світлофора два жовті вогні зберігається незалежно від показань вихідного світлофора;

Рисунок 5.5

один червоний вогонь – «Стій! Забороняється проїжджати сигнал» (рис. 5.6).

Рисунок 5.6

5.1.2. На вхідних і маршрутних світлофорах у разі приймання поїздів на бокові колії по стрілочних переводах з хрестовинами пологих марок застосовуються сигнали:

один зелений мигаючий і один жовтий вогні та одна зелена смуга, що світиться, – «Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 80 км/год на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 80 км/год» (рис. 5.7);

Рисунок 5.7

два жовті вогні, з них верхній мигаючий, і одна зелена смуга, що світиться, – «Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 80 км/год на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю» (рис. 5.8);

Рисунок 5.8

два жовті вогні та одна зелена смуга, що світиться, – «Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 60 км/год на бокову колію і готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий» (рис. 5.9).

 

Рисунок 5.9

У необхідних випадках на вхідних і маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал – один зелений мигаючий вогонь– «Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії із встановленою швидкістю. Наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий, поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу з хрестовиною пологої марки» (рис. 5.10).

Рисунок 5.10

На окремих станціях у випадках, передбачених Правилами технічної експлуатації залізниць України, на вхідних і маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал – три жовті вогні– «Дозволяється моторвагонному поїзду, локомотиву без вагонів (одиночному локомотиву), дрезині незнімного типу прямувати на вільну ділянку колії з особливою обережністю та із швидкістю не більше 20 км/год до маршрутного світлофора з червоним вогнем» (рис. 5.11).

+

Рисунок 5.11

Для приймання поїздів на станцію з перегону по неправильній колії додатковими вхідними світлофорами подаються сигнали:

один червоний вогонь – «Стій! Забороняється проїжджати сигнал» (рис. 5.12);

два жовті вогні– «Дозволяється поїзду прямувати на станцію із зменшеною швидкістю і готовністю зупинитися біля вихідного світлофора» (рис. 5.13).

Рисунок 5.12

Рисунок 5.13



Комментариев нет:

Отправить комментарий