Група №113

16.12.20 Середа Будова Пасажирського вагона. Тема уроку:Водопостачання пасажирських вагонвів Домашнє завдання:Переписати та вивчити конспект завдання та посилання відправивив на вайбер. II семестр Понеділок 11.01.21 Будова пасажирського вагону Тема уроку: Загальні відомості про електрообладнання пасажирських вагонів Домашнє завдання:переписати та опрацювати конмпект,та зробити презентацію з теми:Екіпіровка пасажирського вагону та відправити на еленктонну адресу:zelenskiy_1978@ukr.net В перше електрична енергія почала застосовуватися в пасажирських вагонах з 1887 року. Для живлення електроенергією освітлюваних приладів пасажирських вагонів, состав поїзда включали спеціальні вагони електростанції з генераторами постійного струму і акумуляторами. В минулому столітті 50х-60х роках почали встановлювати автономну систему електрообладнання з генератором і його приводом на кожному вагоні. Спочатку генератори потужності 3-4,5 кВт, а в теперішній час 20-30 кВт і більше. Електрообладнання яке встановлюється на пасажирських вагонах використовуються для наступних цілей: 1. Для освітлення вагонів(купе, коридорів, тамборів) 2. Вентиляції вагонів(застосовуються вентиляційні прилади, які забезпечують подачу у вагон 20-25м3/кВ зовнішнього повітря) 3. Опалення вагонів і підігрів повітря, яке подається у вагон в зимовий період(електронагрівальні прилади дозволяють підтримувати сприятливу температуру 20+2С при зовнішній температурі повітря до 40С) 4. Охолодження води і продуктів живлення; 5. Приготування продуктів харчування в вагонах харчування і буфетах; 6. Робота пристроїв зв’язку( радіо, телебачення, комп’ютерів та інше) 7. Утворення комфорту пасажира і полегшення роботи поїзної бригади( електропилососи, електрокип’ятильник, насоси системи опалення,вентилятори, компресори, електробритви та ін..) 8. Забезпечення безпеки руху поїздів( хвостові сигнальні ліхтарі, сигналізація контролю нагріву букс, сигналізація замкнення «+» і «-« проводів на корпус вагона, протипожежна сигналізація та інше) По призначеню вагони електрооблпднаня розділяються на групи: 1.Джерело електричної енергії(генератори,акамулятори) 2. Пристрої електричного освітлення вагонів з лампами розжарювання або люмінвсцентними лампами; 3. Пристрої за допомогою яких проводиться зміна напруги або струму(перетворюваючі) або перетворюють частоту зміного струму однієї велечини на іншу; 4. Електричні приводи вентеляторів, насосів, компресорів та інше; 5. Електронагрівальні прилади( електропічки, електроколорифери) 6. Апаратура автоматичного регулювання,джерела електричної енергії(регулятори напруги, обмежувачі струму інше): 7. Пуско регулювальна апаратура,для включення і виключення споживачів електроенергії запуску електричних двигунів; 8. Апаратура автоматичного контролю і регулювання роботи споживачів( регулятори температури повітря вагоні, вологості повітря, велечини зарядного струму, акамулятори та інші); 9. Радіо апаратура; 10. Пристрої для захисту джерела і споживачів електричної енергі; 11. Вагона електрична мережа. Все електричне обладнання пасажирського вагона поділяється по своєму розташуваню в середині вагона або під вагоном. В середині вагона встановлюється: • споживачі електроенергії; • апарати управління; • апарати захисту; • апарати контролю і сигналізації; апарати які використовуються обслуговоючим персоналом і пасажирами на шляху прямування(освітлювальні прилади, нагрівальні елементи кипятильника, електричних плиток і колорифера, розподільчий шкаф і пульт управління та інші) Під вагоном розміщається джерело електричної енергії, захисна апаратура. Під вагоном встановлюються апаратури які своїми розмірами умовами роботи рівним утворенням шуму і забезпеченням безпеки не можуть встановлюваться в середині вагона: генератори, акамуляторні батареї, установка охолодження повітря, вісоковольтні контакти, крім того під вагоном установлюється низьковольтна мережа напругою 50В-110В.вісоковольтна мережа напругою 3000В. Вимоги до електрообладнання пасажирських вагонів Встановлене електрообладнання на вагоні повино мати найменшу масу, незначні габаритні розміри, особливо під вагоном оскільки вона повина вписуватись в габарити рухомого складу. Електричне обладнання в вагоні згідно стандартів повіно працювати при зміні температури від +40 до -50С і відносній вологості до 90%, а також володіти вісокою механічною містностю і невіходити з ладу при динамічних перевантаженнях в наслідок ударів які вінікають на шляху прямування і при виконвні маневрової роботи. Електричне обладнання повіно мати надійну ізоляцію так як при пошкоджені її можуть призвести до пожежі або впливати на пасажирів. Тому окремі апарати для забезпечення електро безпеки повині надійно закриватися спеціальними кришками, кожухами, а окремі приводи монтуються в спеціальних трубах або металевих трубах. Загальні відомості про електрообладнання пасажирських вагонів В перше електрична енергія почала застосовуватися в пасажирських вагонах з 1887 року. Для живлення електроенергією освітлюваних приладів пасажирських вагонів, состав поїзда включали спеціальні вагони електростанції з генераторами постійного струму і акумуляторами. В минулому столітті 50х-60х роках почали встановлювати автономну систему електрообладнання з генератором і його приводом на кожному вагоні. Спочатку генератори потужності 3-4,5 кВт, а в теперішній час 20-30 кВт і більше. Електрообладнання яке встановлюється на пасажирських вагонах використовуються для наступних цілей: 1. Для освітлення вагонів(купе, коридорів, тамборів) 2. Вентиляції вагонів(застосовуються вентиляційні прилади, які забезпечують подачу у вагон 20-25м3/кВ зовнішнього повітря) 3. Опалення вагонів і підігрів повітря, яке подається у вагон в зимовий період(електронагрівальні прилади дозволяють підтримувати сприятливу температуру 20+2С при зовнішній температурі повітря до 40С) 4. Охолодження води і продуктів живлення; 5. Приготування продуктів харчування в вагонах харчування і буфетах; 6. Робота пристроїв зв’язку( радіо, телебачення, комп’ютерів та інше) 7. Утворення комфорту пасажира і полегшення роботи поїзної бригади( електропилососи, електрокип’ятильник, насоси системи опалення,вентилятори, компресори, електробритви та ін..) 8. Забезпечення безпеки руху поїздів( хвостові сигнальні ліхтарі, сигналізація контролю нагріву букс, сигналізація замкнення «+» і «-« проводів на корпус вагона, протипожежна сигналізація та інше) По призначеню вагони електрооблпднаня розділяються на групи: 1.Джерело електричної енергії(генератори,акамулятори) 2. Пристрої електричного освітлення вагонів з лампами розжарювання або люмінвсцентними лампами; 3. Пристрої за допомогою яких проводиться зміна напруги або струму(перетворюваючі) або перетворюють частоту зміного струму однієї велечини на іншу; 4. Електричні приводи вентеляторів, насосів, компресорів та інше; 5. Електронагрівальні прилади( електропічки, електроколорифери) 6. Апаратура автоматичного регулювання,джерела електричної енергії(регулятори напруги, обмежувачі струму інше): 7. Пуско регулювальна апаратура,для включення і виключення споживачів електроенергії запуску електричних двигунів; 8. Апаратура автоматичного контролю і регулювання роботи споживачів( регулятори температури повітря вагоні, вологості повітря, велечини зарядного струму, акамулятори та інші); 9. Радіо апаратура; 10. Пристрої для захисту джерела і споживачів електричної енергі; 11. Вагона електрична мережа. Все електричне обладнання пасажирського вагона поділяється по своєму розташуваню в середині вагона або під вагоном. В середині вагона встановлюється: • споживачі електроенергії; • апарати управління; • апарати захисту; • апарати контролю і сигналізації; апарати які використовуються обслуговоючим персоналом і пасажирами на шляху прямування(освітлювальні прилади, нагрівальні елементи кипятильника, електричних плиток і колорифера, розподільчий шкаф і пульт управління та інші) Під вагоном розміщається джерело електричної енергії, захисна апаратура. Під вагоном встановлюються апаратури які своїми розмірами умовами роботи рівним утворенням шуму і забезпеченням безпеки не можуть встановлюваться в середині вагона: генератори, акамуляторні батареї, установка охолодження повітря, вісоковольтні контакти, крім того під вагоном установлюється низьковольтна мережа напругою 50В-110В.вісоковольтна мережа напругою 3000В. Вимоги до електрообладнання пасажирських вагонів Встановлене електрообладнання на вагоні повино мати найменшу масу, незначні габаритні розміри, особливо під вагоном оскільки вона повина вписуватись в габарити рухомого складу. Електричне обладнання в вагоні згідно стандартів повіно працювати при зміні температури від +40 до -50С і відносній вологості до 90%, а також володіти вісокою механічною містностю і невіходити з ладу при динамічних перевантаженнях в наслідок ударів які вінікають на шляху прямування і при виконвні маневрової роботи. Електричне обладнання повіно мати надійну ізоляцію так як при пошкоджені її можуть призвести до пожежі або впливати на пасажирів. Тому окремі апарати для забезпечення електро безпеки повині надійно закриватися спеціальними кришками, кожухами, а окремі приводи монтуються в спеціальних трубах або металевих трубах. Правила технычної експлуатації Тема уроку:V. Світлофори Домашнє завдання:переписати та вивчити конспект перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912401/page:2/ БУДОВА ПАСАЖИРСЬКОГО ВАГОНУ ВІАТОРОК 12.01.21 Тема уроку: Загальні відомості про електрообладнання пасажирських вагонів Домашнє завдання:переписати та вивчити конспект Загальні відомості про електрообладнання пасажирських вагонів В перше електрична енергія почала застосовуватися в пасажирських вагонах з 1887 року. Для живлення електроенергією освітлюваних приладів пасажирських вагонів, состав поїзда включали спеціальні вагони електростанції з генераторами постійного струму і акумуляторами. В минулому столітті 50х-60х роках почали встановлювати автономну систему електрообладнання з генератором і його приводом на кожному вагоні. Спочатку генератори потужності 3-4,5 кВт, а в теперішній час 20-30 кВт і більше. Електрообладнання яке встановлюється на пасажирських вагонах використовуються для наступних цілей: 1. Для освітлення вагонів(купе, коридорів, тамборів) 2. Вентиляції вагонів(застосовуються вентиляційні прилади, які забезпечують подачу у вагон 20-25м3/кВ зовнішнього повітря) 3. Опалення вагонів і підігрів повітря, яке подається у вагон в зимовий період(електронагрівальні прилади дозволяють підтримувати сприятливу температуру 20+2С при зовнішній температурі повітря до 40С) 4. Охолодження води і продуктів живлення; 5. Приготування продуктів харчування в вагонах харчування і буфетах; 6. Робота пристроїв зв’язку( радіо, телебачення, комп’ютерів та інше) 7. Утворення комфорту пасажира і полегшення роботи поїзної бригади( електропилососи, електрокип’ятильник, насоси системи опалення,вентилятори, компресори, електробритви та ін..) 8. Забезпечення безпеки руху поїздів( хвостові сигнальні ліхтарі, сигналізація контролю нагріву букс, сигналізація замкнення «+» і «-« проводів на корпус вагона, протипожежна сигналізація та інше) По призначеню вагони електрооблпднаня розділяються на групи: 1.Джерело електричної енергії(генератори,акамулятори) 2. Пристрої електричного освітлення вагонів з лампами розжарювання або люмінвсцентними лампами; 3. Пристрої за допомогою яких проводиться зміна напруги або струму(перетворюваючі) або перетворюють частоту зміного струму однієї велечини на іншу; 4. Електричні приводи вентеляторів, насосів, компресорів та інше; 5. Електронагрівальні прилади( електропічки, електроколорифери) 6. Апаратура автоматичного регулювання,джерела електричної енергії(регулятори напруги, обмежувачі струму інше): 7. Пуско регулювальна апаратура,для включення і виключення споживачів електроенергії запуску електричних двигунів; 8. Апаратура автоматичного контролю і регулювання роботи споживачів( регулятори температури повітря вагоні, вологості повітря, велечини зарядного струму, акамулятори та інші); 9. Радіо апаратура; 10. Пристрої для захисту джерела і споживачів електричної енергі; 11. Вагона електрична мережа. Все електричне обладнання пасажирського вагона поділяється по своєму розташуваню в середині вагона або під вагоном. В середині вагона встановлюється: • споживачі електроенергії; • апарати управління; • апарати захисту; • апарати контролю і сигналізації; апарати які використовуються обслуговоючим персоналом і пасажирами на шляху прямування(освітлювальні прилади, нагрівальні елементи кипятильника, електричних плиток і колорифера, розподільчий шкаф і пульт управління та інші) Під вагоном розміщається джерело електричної енергії, захисна апаратура. Під вагоном встановлюються апаратури які своїми розмірами умовами роботи рівним утворенням шуму і забезпеченням безпеки не можуть встановлюваться в середині вагона: генератори, акамуляторні батареї, установка охолодження повітря, вісоковольтні контакти, крім того під вагоном установлюється низьковольтна мережа напругою 50В-110В.вісоковольтна мережа напругою 3000В.

Комментариев нет:

Отправить комментарий