Група №33
ПТЕ 16.12.20 середа
Тема уроку:Загальні положення з ІРП Домашнє завдання:Ознайомитись з загальними положеннями інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України. Перейти за посиланням:https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0507650-05#Text
ПТЕ 17.12.2020 четвер
Тема уроку:Терміни та визначення понять с ІРП
Домашнє завдання :ознайомитись з термінами з інструкції руху поїздів та маневрової роботи.Перейти за посиланням:https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0507650-05#Text
Електрообладнання пасажирського вагона
Тема уроку:Розподільчі шафи пасажирських вагонів
Домашнє завдання:Ознайомитисьта вивчити конспект:
На передній панелі розподільної шафи установлена вся основна апаратура керування, сигналізації й електровимірювальні прилади. У верхньому ряді панелі встановлені два амперметри, що замірять відповідно струму генератора й акумуляторної батареї. Вольтметр постійно знаходиться в знеструмленому стані, стрілка коштує на нулі. При вимірі напруги генератора і батареї двухпозиционньїй перемикач ставлять у положення Генератор, батарея, а при вимірі напруги в мережі висвітлення лампами накалювання — у положення Мережа. Оповіщає про роботу генератора лампа (генератор).
Включення і контроль за роботою люмінесцентного висвітлення, водоохолоджувача питної води, електрокип'ятильника, насоса опалення здійснюються так само, як і на вагонах типів 47Д й 47Дк. Блокувань для роботи цих споживачів не передбачено.
Виклична сигналізація представлена лампами, замикання на корпус лампами вимикачами; контролю нагрівання буксою-лампою, кнопками. Сигналізацію наливу води включають вимикачем, хвостові сигнальні ліхтарі -вимикачами (хвостові сигнальні фонарі),посадкові ліхтарі — вимикачем (посадкові ліхтарі), світильники для генератора з приводом — вимикачем (світильники від вагоном). При спрацьовуванні РМН горить лампа (реле максимальної напруги). при спрацьовуванні РПН—лампа (реле мінімальної напруги).
У нижньому ряді панелі керування встановлені: режимний перемикач комбінованого опалення, головний перемикач установки кондиціонування повітря, режимний перемикач установки охолодження повітря, режимний перемикач висвітлення лампами накалювання на ПОВ , що одночасно є вимикачем усіх споживачів.
Перемикач має чотири фіксованих положення. У положенні 0 усі споживачі вагона відключені, але на ходу потяга генератор підзаряджає акумуляторну батарею. У положенні Денний режим забезпечується можливість включення будь-якого споживача, у тому числі і сигналізації. Відповідними вимикачами можна уключити хвостові сигнальні ліхтарі, світильник у казановому відділенні і подати напруга в розетки, встановлені в коридорах, службовому купі, розподільному шафі й у туалетах (для електробритв).
У положенні Нічний режим у порівнянні з положенням Денний режим додатково включаються аварійне висвітлення, синє світло, світильники для читання, у тамбурах, туалетах, а також світильники під вагоном і посадкові ліхтарі У положенні Службове купе в порівнянні з положенням Денний режим додатково включаються аварійне висвітлення в службовому купі, аварійне висвітлення і лампи для читання в купі для відпочинку провідників.
Установку кондиціонування повітря включають перемикачем (опалення й охолодження). При положенні 0, якщо працює генератор і температура усередині вагона вище 18 °С, автоматично включається двигун приточной вентиляції
Положення Опалення перехідне передбачене для роботи установки в перехідний час року, коли система комбінованого опалення відключена. При цьому вентиляція працює з малою подачею, включені електричні печі і калорифер Електричні печі відключаються при температурі в купе 22°С. Електричний калорифер автоматично включається при температурі в нагнітальному каналі воздуховода нижче 18 °С, а відключається при 20°С. Електричні печі І калорифер харчуються як від генератора, так і від акумуляторної батареї.
Положення Опалення основне передбачене для роботи узимку (при температурі нижче 5 °С), коли котел комбінованого опалення топлять, чи вугіллям підігрівають у ньому воду високовольтними електронагрівниками В останньому випадку додатково користуються перемикачем, що при нормальній експлуатації ставлять у положення Автоматика.
Пристрій, експлуатація системи комбінованого опалення і контроль за її роботою здійснюються так само, як і на вагоні типу 47Дк. Приточна вентиляція забезпечує малу подачу повітря. Циркуляція води в калорифері при температурі у повітряводі 20 °С переривається автоматично за допомогою соленоїдного вентиля, а при температурі 18 °С відновлюється. Крім того, на ходу потяга додатково можуть працювати низьковольтні електричні печі.
Положення Опалення чергове використовується при тривалих відстоях у парках формування й обороту з метою економії електроенергії. При ньому температура усередині вагона підтримується 8°С. а примусова вентиляція не
працює.
У положенні Охолодження перемикач установлюють улітку, коли потрібно знизити температуру повітря усередині вагона. Одночасно з цим семипозиційний режимний перемикач встановлюють у залежності від температури зовнішнього повітря на один з діапазонів автоматичного регулювання— 1,2, 3 чи 4.
У положенні усередині вагона підтримується температура 20 - 22°С, у положенні 2 - 21 — 23°С, у положенні 3 — 22 -24 °С, у положенні 4 — 23—25 °С. Це необхідно для того, щоб не було значного перепаду між температурою повітря зовні й усередині вагона, тому що при високому перепаді заходжуючі у вагон пасажири відчувають тимчасове переохолодження і можуть одержати простудні захворювання. Тому при температурі зовнішнього повітря нижче ЗО °С температура усередині вагона повинна бути нижче на 4—6 С, а при температурі зовнішнього повітря вище ЗО °С — на 8—12 °С. Так, при зовнішній температурі 25 °С перемикач (режимний перемикач охолодження) необхідно ставити в позицію 1, а при зовнішній температурі 35 °С - у позицію 4.
При установці перемикача (режимний перемикач охолодження) у положення 1, якщо температура повітря у вагоні вище 22 °С, а у гювітряході вище 14 °С, компресор працює на чотирьох циліндрах І з двома секціями випарника, при 22—21 "З — на двох циліндрах з однією секцією випарника, при 21—20 °С — на одному циліндрі з однією секцією випарника; при температурі нижче 20 °С компресор відключається, працює тільки двигун примусової вентиляції.
Робота установки при положеннях 2, 3, 4 перемикачі (режимний перемикач охолодження) аналогічна описаної вище з тією лише різницею, що температура у вагоні підтримується на більш високому рівні. У випадку виходу з ладу автоматики роботу установки охолодження повітря можна перевести на ручний режим. Для цього Аварійний вимикач включають спеціальним ключем, що зберігається усередині розподільчої шафи в ГІЕМ, а ручку перемикача (режимний перемикач охолодження) встановлюють в одне з трьох положень — 1/3, 2/3 чи З/З. У положенні 1/3 компресор працює на одному циліндрі з подачею ЗО %, у положенні 2/3 — на двох циліндрах з подачею 50 %, у положенні З/З— на чотирьох циліндрах з подачею 100 %.
У разі потреби працівники злектроцеха вимикачем (підігрів масла в компресорі) включають підігрів масла в компресорі. Кнопка (випробувальна кнопка кліматоустановки) служить для перевірки роботи компресора на чотирьох циліндрах при температурі у повітряході нижче 14 °С.
Електричний двигун приводу генератора включають п відключають кнопками на блоці пуску під вагоном. Відключити двигун можна і з панелі кнопкою (вимикач зовнішнього харчування). При знеструмленні електроустаткування у світлий час доби режимний перемикач висвітлення ставлять у положення 0 і натискають аварійну кнопку (аварія), а при знеструмленні в темний час доби натискають тільки Аварійну кнопку.
На вагонах будівлі з 1982 р. з метою забезпечення оптимального режиму заряду акумуляторної батареї в зимовий період і виключення її перезаряду в літній період передбачена зміна зарядної напруги акумуляторної батареї в залежності від температури повітря в акумуляторній шухляді. Для цього додатково в розподільній' шафі встановлений електронний блок на інтегральних мікросхемах, а в акумуляторній шухляді купейної сторони вагона - терристор. Сигнал на підвищення (зниження) зарядної напруги (величини струму заряду) батареї з блоку - подається на затиск терристорного РНГ .
У автоматичному режимі роботи РЗБ напруга в діапазоні температур ±55 °С змінюється в межах від 124 до 140 В, причому при температурах від ПРО °С й нижче воно близько 140 В; при +20 °С — 134 В; при 40 °С 128 В; при 55 °С - 124 В.
У випадку відмовлення автоматики РЗБ його роботу можна перевести на ручний режим. При цьому потрібно перемичку, розташовану усередині розподільної шафи, переставити з положення 2—3 «Автоматика» у положення 2—1 Ручне регулювання і за допомогою поруч установленого перемінного резистора установити рівень зарядної напруги акумуляторної батареї відповідно до зовнішньої температури.
Для придушення радіоперешкод передбачені конденсатори і дросель.
17.12.2020 пятниця ПТЕ
Тема уроку:Положення про класифікацію транспортних подій
Домашнє завдання:подивіться відео та написати в коонспект: характеристику транспортних подій на залізницях України!
Будова пасажирського вагона.
Тема уроку:Кип’ятильник безперебійної дії , склад, призначення.
Домашнє завдання :опрцювати конспект
1) Водопостачання забезпечує потреби пасажирів і роботу водяного опалення. Розрахунок кількості води в системі розраховується із норм використання води 20л на одного пасажира з урахуванням кількості міцсь у вагоні, а також слідування вагона без оснащення водою не менше 12 годин.
В пасажирських вагонах використовують самостійне водопостачання. Система водопостачання включає в себе баки для зберігання запасів води, які розміщенні у верхній частині по кінцям вагона, розвідні трубопроводи розвідні та спускні крани та вентилі.
Об’єм бака із сторони непрацюючого тамбура 1200л. На баці об’ємом 80л встановлене водомірне скло для перевірки рувня води в баках і трубах для виходу повітря при заповненні системи.
2) Для застерігання від замерзання наливні труби ЦВМ оснащені пристроями для обігріву, На вагонах наливні труби оснащені обігрівачами від системи опалення. На вагонах головки наливних труб оснащуються електрообігрівачами різної потужності, які підключаються до акумуляторної батареї по засобам вимикачів на розподільному щиті. На щиті, крім того, встановлена для кожного обігрівача контрольна лампа із зеленим склом, яка освітлюється в момент його вмикання. Електрообігрівач складається із двох трубопровідних нагрівних елементів, які вмонтовані в алюмінієву основу і зібрані в металічному звареному корпусі. Корпус має ізоляцію скловати. Трубопровідні обігрівачі 100Вт на напругу 50В ввімкнені паралельно. Електронагрівачі вмикаються за допомогою пакетного вмикача на розподільчому щиті в службовому відділенні, при цьому, на панелі загорається лампа « Обігрів наливних труб».
3) Пасажирські вагони оснащенні комбінованим кип’ятильником неперервної дії, який може працювати як на електричні основі, так і на вугіллі, а вагони розміру РІЦ оснащенні електрокип’ятильниками.
Комбінований кип’ятильник складається з:
- ртутний термометр
- водозбірний кран
- корпус топки
- спускний кран
- ящик із зольником
- колосники
- два бокових нагрівних елемента
- люк топки
- запорні крани
- вказівник рівня кип’яченої води
- корпус водозбірника
- водозбірник
- гніздо для верхнього нагрівного елемента
- корпус кип’ятильника
- зливний патрубок
- кришка
- перепускна трубка
- трьохходовий кран
- сітчастий фільтр
- скляна ковба
- натяжна скоба
- вказівник рівня води
- поплавок
- кожух
- водомірні стекла
- клапан
Харктеристика кип’ятильника:
- вмістимість кип’ятильного простору – 9.6л
- вмістимість збірника кип’ячої води - 17л
- початик кипіння після розтопки ≈ через 15 хвилин
- кількість кип’ячої води , яка отримується за одну хвилину = до 1.5л
4) Електронагрівні елементи кип’ятильника вмикаються лише при русі поїзда. Перед подачею на посадку в парку відстою поїзда провідники розтоплюють топки кип’ятильника, застосовуючи до нього вугілля або торфо-брикет. Паливо кладуть в топку на колосники ( із зольника). Якщо вода із системи водооснащення потрапляє в кип’ятильник яерез трохходовий кран у фільтр відстійника. Звідси через поплавковий клапан, який регулює кількість води, яка потрапляє в кип’ятильний простір кип’ятильника. При підвищення рівня води в кип’ятильнику поплавковий клапан закривається, а при понижені відкривається, таким чином досягає неприривність дії кип’ятильника. При нагрванні води обмежуючи кип’ятильний простір, а гаряча вода збирається у водозбірнику кип’яченої води. На провідника лягають обов’язки по правильному використнні холодної і гарячої води, питної води, контролю і забезпечення його справного стану.
Зимою провідник повинен слідкувати за підігрівом водоналивних труб. Водяний підігрів має бути постійно при роботі обпалюючої системи електрообігрівачів вмикається лише перед пунктами заправки водою за 30 хв.
При підготовці в рейс він повинен перевірити технічний стан системи водо оснащення вагону.
При цьому особливу увагу звертати на відсутність протікання води з арматур, справність кранів, кранів умивальних чаш і мийки, проливних клапанів унітазів, зливних труб, захисних кожухів, головок водоналивних труб.
В опалювальний період року перевіряти: справність обігрівачів головок водоналивних труб. На шляху прямування необхідно контролювати кількість води в системі, відсутність течі в арматурі. Заправку системи водою при температурах зовнішнього повітря проводять після заправки опалення і нагріву повітря у вагоні до температури не менше +12º С.
5) Можливі несправності кип’ятильника:
- дуже мало або немає води в кип’ятильнику, або із-за відсутності води в системі водо оснащення або забруднення сітчастого фільтру. Необхідно промити фільтр або залити в систему води.
- не закривається поплавковий клапан, вода виливається через зливну трубку клапана. Ушкоджена вплотняюча шайба, тоне поплавок, заїдання вісі поплавка. Треба замінити шайбу і поплавок.
- не нагрівається вода із-зі відсутності електроенергії. Треба перевірити електроланцюг і усунути несправність.
- Вода нагрівається повільно тому, що вийшов з ладу один із нагрівних елементів. Необхідно замінити цей елемент, при цьому відключивши, попередньо, електроенергію, нижні елементи замінюються після зливу води з кип’ятильного простору.
В наш час всі вагони оснащуються уніфікованими кип’ятильниками, у яких електронагрівні елементи встановлені в нижній частині кип’ятильного простору, що підвищує надійність їх роботи. На вагонах міжнародного сполучення використовуються лише електрокип’ятильника
Електрообладнання пас.вагонів
Тема уроку:Розподільчі шафи пасажирських вагонів
Домашнє завдання:пререписати та вивчити конспект,прейти за посиланням http://um.co.ua/5/5-8/5-86280.html
21.12.20 понеділок
Тема уроку:Сигналізація контролю нагріву букс,
Сигналізація замкнення на корпус вагона
Домашнє завлання:Вивчити та переписати конспект:
Сигналізація контролю нагріву букс
Призначена для підвищення безпеки руху поїздів дозволяє постійно контролювати + букс і попереджувати аварії випадку перегріву роликових підшипників. У випадку перегріву однієї із букс подається звуковий і світловий сигнали.
Електрична схема сигналізації 2-х проводна постійно знаходиться під напругою. Всі термодачики Е1, Е-8 які встановлюються на буксах візках і з`єднані між собою послідовно В електричне коло термодачики послідовно під`єднуються котушка , реле Р і вмикач В. паралельно термодачика під`єднуються 2 роз`єднувальних контакти.
На окремих вагонах встановлюється спеціальна кнопка для відключення дзвінка.
Під час приймання вагона провідник зобов’язаний обов’язково перевірити справність сигналізації. Сигналізація спрацьовує при любому розриві контрольного ланцюга.
У випадку якщо під час руху поїзда спрацьовує сигналізація провідник повинен прийняти міри для швидкої зупинки поїзда за допомогою стоп крана сповістити начальника поїзда і ПЕМА.
Сигналізація замкнення на корпус вагона
Призначена для постійного контролю якості ізоляції від замкнення на корпус вагона.
Сигналізація складається із слідуючих елементів: Між проводами «+», «-«, під`єднується 2 запобіжники СБ-1 і СБ- 2.
Якщо в проводі винекло повне коротке замикання R=0 в такому випадку сигнальна лампа Л1 буде горіть повним накалом , а лампа Л2 погасне. Якщо при появі такої несправності провідник забов`язаний терміново натиснути на червону кнопку і виключить сигналізацію і інше електрообладнання і сповістити ПЕМУ і начальника поїзда.
Під час прийняття вагона провідник зобов’язаний перевірити справність сигналізації після включення панелі управління сигнальні лампи повинні горіти тускло з однаковим накалом, після чого провідник включає вимикачі почергово В1 або В2 при цьому сигнальні лампи повинні погаснути. Якщо під час повірки одна із сигнальних ламп буде горіти тусклим накалом то це вказує на несправність електричного пристрою, потрібно попередити поїзного електромеханіка.
22.12.2020 вівтрок
Будова пасажирського вагона
Тема уроку:Вентиляція пасажирських вагонів
Домашнє завдання:переписати та вивчити конспект
1) Вентиляція – це процес повітрообміну в будь-якому приміщенні або внесення зовнішнього повітря в приміщення.
Одне із важливих умов в забезпеченні необхідного комфорту пасажирам у вагоні – якісний стан у ньому, який по вологості, температурі, утримання вуглекислого повітря, наявність їх сумішей і пилу повинен відповідати діючим санітарно-гігієнічним нормам. Система вентиляції в ЦВМ відповідає наступним вимогам кількість надсилаємою у вагон зовнішнього повітря на одного пасажира: влітку- 22 – 25º С ±3; взимку – 18 – 22º С ±3.
Найбільша швидкість руху повітря в зонах перебування пасажирів 0,25 м/с. Найбільша допустимість пилу 1 мкг/м², вуглекислого повітря – 0,1%. По об’єму відносна вологість повітря у вагоні може бути натуральною коли обмін повітря продимиться через дефлектор на жаху і через відкриті вікна і штучний з використання вентиляції для подачі повітря у вагон, а також з підігрівом і охолодженням повітря звичайна вентиляція використовувалась в старих вагонах.
2) Але при швидкості руху 100км/год і більше не можна відкривати вікна у вагоні із-зі великої кількості потрапляю чого пилу у увагон. В наш час всі вагони оснащенні примусовою вентиляцією, а в нових вагонах із кондиціюванням повітря. В пасажирських вагонах використовують обидві вентиляції. Звичайна вентиляція використовується за допомогою яких-небудь нерухомих пристроїв і не потрібно витрачати енергію. Механічна вентиляція здійснюється за допомогою пристроїв, які рухаються і вона вимагає постійною затрати енергії ( електросистема вимушеної вентиляції постійно забезпечує подачу в вагон свіжого повітря) і складається з:
- вентиляційного агрегату з електродвигуном та повітроводом, яке проходе по усьому вагоні в надпотолковій частині. Вентиляційний агрегат складається з двох центр обіжних вентиляторів і електродвигунів змонтованих на загальній рамі. Для поглинання пилу, який виникає при роботі вентиляційного агрегату, рама його кріпиться до кузова вагона через гумові прокладки. Агрегат примусової вентиляції розрахований для роботи на трьох ступенях ( режимах).
- малий об’єм повітря, яке подається у вагон при низькій швидкості обертання роторів вентиляційної установки. Як правило ця ступінь застосовується в зимовий період.
- Середній об’єм повітря, яке подається у вагон при середній швидкості обертання роторів. Застосовується в перехідний період.
- Великий об’єм повітря, яке подається у вагон при великій швидкості обертання роторів. Застосовується влітку.
3) Частіше всього є такі несправності вентиляції:
- недостатня подача повітря у вагон та недостатня очистка поданого повітря
- нерівномірне розміщення повітря у вагоні, половина вагону (з неробочої частини) погано вентилюється
- подача у вагон холодного повітря зимою, причиною є забруднення фільтрів
- мала частота руху електродвигуна, вала електродвигунів
- рух робочих колес вентиляторів у зворотній бік, несправність електродвигуна
- наявність дірок і брезентовому дифузорі. Ознака незадовільної очистки повітря, слугує наліт пилу в середині вагону. Основна причина цього – забруднення фільтрів
- подача холодного повітря в середину вагону. Може виникнути із-за неправильного розміщення заслонок.
Для безперервної роботи вентиляційних пристроїв і будь-яку пору року необхідно забезпечувати справність електрообладнання вентиляційного агрегату та інших елементів агрегату.
Тому провідник повинен добре знати устрій системи вентиляції різних вагонів, правила іх експлуатації та санітарно-гігієнічні вимоги, які пред’явлені до пасажирських приміщень вагону.
23.12.2020 середа
Електрообладнання пас.вагона.
Тема уроку:Наповнення баків водою,протиюзна сигналізація.
Домашнє задання:переписати та опрацювати конспект
Призначена для попередження переповнення баків водою, основним елементом сигналізації являється дачки які встановлюються в водоналивних трубах. І один зверху кришки бака. Реле Р встановлюється поблизу водяного бака, а контакт реле Р утворює електричне коло на сигнальні лампи Л які встановлюються в захисних коробках під вагоном біля водоналивних труб.
Після відключення подачі води, вода з налевної труби виходить і розмикається блок контакт Р і сигнальна лампа Л згасає.
Під час заправки баків водою на панелі управління буде горіти повним накалом сигнальна лампа «-« замкнення на корпус вагона, що не являється несправністю
Протиюзна сигналізація
Призначена для автоматичного запобігання руху колес юзом і виникнення на їх поверхності повзунів. Коли колесо перестає обертатись і сковзає по рейкі під час руху поїзда називається заклиненням або юзом.
Для запобігання і виникнення сковзання на сучасних вагонах встановлюється протиюзний захист для чого на кожному колесі встановлюють дачики юза Д1 і Д4
На пасажирських вагонах які необладнанні протиюзним захистом якщо під час руху виникне замкнення яке можна визначити по звуку або по приладам панелі управління необхідно терміново провести відпуск спеціального поводка який встановлюється на підлозі біля одного із номерів купе.
ПТЕ
Тема уроку:Коментарі до інцидентів та порушень у поїзній та маневровій роботі
Домашня робота: проодивіться відео та зробіть презентацію на тему:порушення поіздної та маневрової роботи.та відправте на електрону адресу^zelenskiy_1978@ukr.net
24.12.2020 ЧЕТВЕР
ПТЕ
Тема уроку:Інцидент – транспортна подія що виникла під час руху рухомого складу залізничного транспорту, але не закінчилася серйозним інциденто
Домашнэ завдання:Зробити презентацію на тему:
Інцидент – транспортна подія що виникла під час руху рухомого складу залізничного транспорту, але не закінчилася серйозним інцидентом
Катастрофа – транспортна подія з тяжкими наслідками, що призвела до зіткнення пасажирських або вантажних поїздів з іншими поїздами або рухомим складом залізничного транспорту, сходження рухомого складу в пасажирських або вантажних поїздах на перегонах і станціях, унаслідок яких одна або більше осіб загинули чи шість або більше осіб травмовано і (або) пошкоджено рухомий склад залізничного транспорту до ступеня виключення його з інвентарного парку в обсязі трьох одиниць.
Аварія – транспортна подія, що призвела до зіткнення пасажирських або вантажних поїздів з іншими поїздами або рухомим складом залізничного транспорту, сходження рухомого складу в поїздах на перегонах і станціях, унаслідок яких від однієї до п’яти осіб травмовано і (або) пошкоджено рухомий склад залізничного транспорту до ступеня виключення його з інвентарного парку.
Серйозний інцидент – транспортна подія, що виникла під час руху рухомого складу залізничного транспорту, яка могла призвести до аварії та (або) унаслідок якої рухомий склад залізничного транспорту пошкоджено до ступеня капітального ремонту.
Інцидент – транспортна подія що виникла під час руху рухомого складу залізничного транспорту, але не закінчилася серйозним інцидентом.
Катастрофа – транспортна подія з тяжкими наслідками, що призвела до зіткнення пасажирських або вантажних поїздів з іншими поїздами або рухомим складом залізничного транспорту, сходження рухомого складу в пасажирських або вантажних поїздах на перегонах і станціях, унаслідок яких одна або більше осіб загинули чи шість або більше осіб травмовано і (або) пошкоджено рухомий склад залізничного транспорту до ступеня виключення його з інвентарного парку в обсязі трьох одиниць.
Аварія – транспортна подія, що призвела до зіткнення пасажирських або вантажних поїздів з іншими поїздами або рухомим складом залізничного транспорту, сходження рухомого складу в поїздах на перегонах і станціях, унаслідок яких від однієї до п’яти осіб травмовано і (або) пошкоджено рухомий склад залізничного транспорту до ступеня виключення його з інвентарного парку.
Серйозний інцидент – транспортна подія, що виникла під час руху рухомого складу залізничного транспорту, яка могла призвести до аварії та (або) унаслідок якої рухомий склад залізничного транспорту пошкоджено до ступеня капітального ремонту.
Інцидент – транспортна подія що виникла під час руху рухомого складу залізничного транспорту, але не закінчилася серйозним інцидентом.
Будова пас.вагона
Тема уроку:Екіпіровка пас.вагону.
Домашнє завдання:зробити презентацію по темі:Екіпіровка пас.вагону.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий