Група №31
16.12.20 середа
Тема уроку: Подача ручних сигналів.перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/5411798/page:11/
Домашнэ завдання:Вивчити конспект та зробити презентацію!
17.12.20 четвер
Тема уроку:Маршрутні покажчики. Стрілочні покажчики. Постійні і тимчасові знаки.пепрейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912401/page:13/
Домашнє завдання:переписати та вивчити конспект та зробити презентацію.
21.12.20 понеділок
Тема уроку:Маневрові сигнали, ручні та звукові сигнали під час маневрів. Гіркові світлофори.перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912401/page:16/
Домашнє завдання:переписати та опрацювати конспект
22.12.20 вівторок
Тема уроку:Сигнали, що застосовуються для позначення поїздів, локомотивів та інших рухомих одиниць* перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912401/page:17/
Домашнє завдання:Переписати конспект та зробити презентацію на тему:Маршрутні покажчики. Стрілочні покажчики. Постійні і тимчасові знаки.
23.12.2020 Середа
Тема уроку:Звукові сигнали під час руху поїздів, сигнали тривоги пепрейти за посиланням https://studfile.net/preview/2912401/page:18/
Домашнэ завдання:переписати та вивчити звукові сигнали,та зробити презентацію на тему:Сигнали, що застосовуються для позначення поїздів, локомотивів та інших рухомих одиниць та відправити на електрону адресу:zelenskiy_1978@ukr.
ДРУГИЙ СЕМЕСТР
Тема уроку:Ручні сигнали:Вивчити сигнали.перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912401/page:12/
та підготуватися до здачі тестів:
1. З якою швидкiстю допускається прямування поїзда до найближчої станцiї при величинi повзуна понад 12мм у вагона i тендера, понад 4мм у локомотива i моторного вагона моторвагонного рухомого складу при умовi вивiшування або виключення можливостi обертання колiсної пари?
2. З якою швидкiстю допускається прямування поїзда до найближчої станцiї при величинi повзуна понад 6мм до 12мм у вагона,понад 2мм до 4мм у локомотива i моторного вагона моторвагонного рухомого складу?
3. З якою швидкiстю допускається прямування поїзда до найближчої станцiї при величинi повзуна вiд 2мм до 6мм у вагона, вiд 1мм до 2мм у локомотива i моторного вагона моторвагонного рухомого складу?
4. З якою швидкiстю дозволяється довести до найближчого ПТО, де єзасоби для замiни колiсних пар, вагон (тендер), крiм моторного вагона моторвагонного рухомого складу або тендера з роликовими пiдшипниками, без вiдчеплення вiд вантажного поїзда при виявленнi на шляху прямуванняу вагона повзуна глибиною >1мм, але не > 2мм?
5. З якою швидкiстю дозволяється довести до найближчого ПТО, де є засоби для замiни колiсних пар, вагон (тендер), крiм моторного вагона моторвагонного рухомого складу або тендера з роликовими пiдшипниками, без вiдчеплення вiд пасажирського поїзда при виявленні на шляху прямувння у вгона повзуна глибиною >1мм але не > 2мм.
6. При якiй величинi повзуна (вибоїни) на поверхнi катання колес забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах тендери локомотивiв i вагони з пiдшипниками ковзання?
7. З яким повзуном (вибоїною) забороняється випускати локомотиви, моторвагонний рухомий склад, а також тендери паровозiв i вагони з роликовими буксовими пiдшипниками?
8. При якому вертикальному пiдрiзi гребеня, що вимiрюється спецiальним шаблоном, забороняється випускати колiснi пари?
9. При якiй товщинi гребеня колес, що вимiрюється на вiдстанi 18 мм вiд вершини гребеня при висотi гребеня 28 мм, забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах рухомий склад при швидкостях руху до 120 км/г?
10. При якiй товщинi гребеня колес, що вимiрюється на вiдстанi 20 мм вiд вершини гребеня при висотi гребеня 30 мм, забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах локомотиви при швидкостях руху до 120 км/г
11. З яким прокатом по колу катання у вагонiв рефрижераторного парку i вантажних вагонiв забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах рухомий склад при швидкостях до 120км/г?
12. З яким прокатом по колу катання у моторвагонного рухомого складу, пасажирських вагонiв в поїздах мiсцевого сполучення забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах рухомий склад при швидкостях до 120 км/г
13. З яким прокатом по колу катання у локомотивiв, моторвагонного рухомого складу, пасажирських вагонiв в поїздах дальнього сполучення забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах рухомий склад при швидкостях до 120 км/г?
14. При якiй товщинi гребеня колес, що вимiрюється на вiдстанi 18 мм вiд вершини гребеня при висотi гребеня 28 мм, забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах рухомий склад при швидкостях руху понад 120 км/г до 140 км/г?
15. При якiй товщинi гребеня колес, що вимiрюється на вiдстанi 20 мм вiд вершини гребеня при висотi гребеня 30 мм, забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах локомотиви при швидкостях руху понад 120 км/г до 140 км/г?
16. З яким прокатом по колу катання у локомотивiв, моторвагонного рухомого складу, пасажирських вагонiв забороняється випускати в експлуатацiю i допускати до прямування в поїздах рухомий склад при швидкостях понад 120 км/г до 140 км/г?
17. Якi вiдхилення допускаються по вiдстанi мiж внутрiшнiми гранями колес у локомотивiв i вагонiв, що обертаються в поїздах iз швидкiстю до 120 км/г?
18. Якi вiдхилення допускаються по вiдстанi мiж внутрiшнiми гранями колес у локомотивiв i вагонiв, що обертаються в поїздах iз швидкiстю понад 120 км/г до 140 км/г?
19. Яку вiдстань мiж внутрiшнiми гранями колес повинна мати ненавантажена колiсна пара?
П`ЯТНИЦЯ 20.01.21
Тема урока:Автозчіпний присрій.
Домашнє завдання.Вивчити конспект та готовутатися до тестів.
11.5. Рухомий склад, у тому числі спеціальний рухомий склад
має бути обладнаний автозчепом. ( Абзац перший пункту 11.5 із
змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 386 ( z0607-99 )
від 23.07.99 )
Висота осі автозчепа над рівнем верху головок рейок має бути:
у локомотивів, пасажирських та вантажних порожніх вагонів -
не більшою 1080 мм, у спеціального рухомого складу в порожньому
стані не більше 1080 мм, у завантаженому - не менше 980 мм;
( Абзац третій пункту 11.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
у локомотивів і пасажирських вагонів з людьми - не меншою
980 мм;
у вантажних вагонів (навантажених) - не меншою 950 мм;
Для рухомого складу, що випускається з ремонту, висота осі
автозчепа над рівнем верху головок рейок визначається Державною
адміністрацією залізничного транспорту України і має забезпечувати
дотримання зазначених норм в експлуатації (за найбільших зношувань
і навантажень).
Різниця у висоті між поздовжніми осями автозчепів
допускається не більшою:
у вантажному поїзді - 100 мм;
між локомотивом і першим навантаженим вагоном вантажного
поїзда - 110 мм, між локомотивом і рухомими одиницями спеціального
рухомого складу - 100 мм; ( Абзац дев'ятий пункту 11.5 із змінами,
внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від
23.07.99 )
в пасажирському поїзді, що рухається із швидкістю до 120
км/год - 70 мм;
те ж саме, із швидкістю 121-140 км/год - 50 мм;
між локомотивом і першим вагоном пасажирського поїзда -
100 мм.
Автозчеп пасажирських вагонів, довгобазних вантажних вагонів
(восьмивісних суцільнометалевих, двоярусних платформ для
перевезення автомобілів, платформ для перевезення лісу в хлистах,
платформ-контейнеровозів, цистерн для перевезення небезпечних
вантажів та інших), вантажопідіймальних кранів та їх підстрілових
платформ, пасажирських локомотивів, електро- і дизель-поїздів
повинен мати обмежувачі вертикальних переміщень. ( Абзац
тринадцятий пункту 11.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99, в редакції Наказу
Мінтрансу N 179 ( z0316-02 ) від 19.03.2002 )
СЕРЕДА 03.02.21
Тема уроку: Технічне обслуговування і ремонт локомотивів, моторвагонного
та спеціального самохідного рухомого складу
Домашння завдання:Переписати та вивчити кнспект.
спеціального самохідного рухомого складу має систематично
перевірятися під час технічного обслуговування локомотивними
бригадами або бригадами спеціального самохідного рухомого складу,
комплексними і спеціалізованими бригадами в пунктах технічного
обслуговування і в основних депо, колійних машинних станціях та
депо для спеціального рухомого складу, обладнаних сучасними
діагностичними засобами, а також періодично контролюватися
керівництвом депо, відділка, держпідприємства, регіонального
представництва залізниці, служби локомотивного господарства або
служби, якій належить спеціальний самохідний рухомий склад, і
ревізорським апаратом. ( Абзац перший пункту 12.4 в редакції
Наказу Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
Під час технічного обслуговування перевіряється:
стан та зношеність обладнання, вузлів та деталей і їх
відповідність встановленим розмірам;
справність дії пристроїв безпеки, гальмового обладнання та
автозчіпного пристрою, контрольних і сигнальних пристроїв,
електричних кіл.
Забороняється випускати в експлуатацію локомотиви,
моторвагонний та спеціальний самохідний рухомий склад, у яких є
хоча б одна з таких несправностей: ( Абзац п'ятий пункту 12.4 в
редакції Наказу Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
несправність приладу для подання звукового сигналу;
несправність пневматичного, електропневматичного, ручного
гальма чи компресора;
несправність або відключення хоча б одного тягового
електродвигуна, несправність приводу переміщення; ( Абзац восьмий
пункту 12.4 в редакції Наказу Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від
23.07.99 )
несправність вентилятора холодильника дизеля, тягового
електродвигуна або випрямляючої установки;
несправність автостопу, автоматичної локомотивної
сигналізації або пристрою перевірки пильності машиніста;
несправність швидкостеміра та реєструючого пристрою;
несправність пристроїв поїзного радіозв'язку, у тому числі з
начальником (механіком-бригадиром) пасажирського поїзда, а також і
маневрового радіозв'язку;
несправність автозчіпних пристроїв;
несправність системи подачі піску;
несправність прожектора, буферного ліхтаря, освітлення,
контрольного чи вимірювального приладу, акумуляторної батареї та
пристроїв її підзарядки; ( Абзац п'ятнадцятий пункту 12.4 розділу
12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 179
( z0316-02 ) від 19.03.2002 )
тріщина в хомуті, ресорній підвісці або корінному листі
ресори, злам ресорного листа;
тріщина в корпусі букси;
несправність буксового або моторно-осьового підшипника;
відсутність або несправність передбаченого конструкцією
пристрою запобігання від падіння деталей на колію;
тріщина або злам хоча б одного зуба тягової зубчастої
передачі;
несправність кожуха зубчастої передачі, що спричиняє
витікання мастила;
несправність захисного блокування високовольтної камери чи
інших захисних блокувань, огорож;
відсутність блокуючих ключів чи несправність блокування
пульту керування;
несправність струмоприймача;
несправність засобів пожежогасіння;
несправність пристроїв захисту від струмів короткого
замикання, перевантаження та перенапруження, аварійної зупинки
дизеля;
поява стуку, стороннього шуму в дизелі;
несправність приладу живлення, запобіжного клапана,
водопоказуючого приладу, протікання контрольної пробки вогневої
коробки котла паровоза; ( Абзац двадцять восьмий пункту 12.4
розділу 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 179
( z0316-02 ) від 19.03.2002 )
відсутність захисних кожухів електрообладнання;
ПОНЕДІЛОК 15.02.21
ТЕМА УРОКУ: ПОРЯДОК РУХУ ПОЇЗДІВ.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:ОПРАЦЮВАТИ ТА ВИВЧИТИ КОНСПЕКТ
16.31. Якщо у разі проходження поїздів необхідно забезпечити
особливу пильність локомотивних бригад і попередити їх про
виконання робіт, на поїзди видаються письмові попередження.
Попередження видаються:
при несправності колії, пристроїв контактної мережі,
переїзної сигналізації, штучних та інших споруд, а також при
виконанні ремонтних і будівельних робіт, що вимагають зменшення
швидкості або зупинки в дорозі;
на випадок введення в дію нових засобів сигналізації та
зв'язку, а також при включенні нових, переміщенні або відміні
існуючих світлофорів і через їх несправність, коли світлофор
неможливо привести в закрите положення;
якщо несправні колійні пристрої автоматичної локомотивної
сигналізації;
при відправленні поїзда з вантажами, що виходять за межі
габаритів навантаження, коли під час проходження цього поїзда
необхідно знижувати швидкість або дотримуватися особливих умов;
за умови роботи на двоколійному перегоні снігоочисника,
баластера, рейкоукладача, підйомного крана, щебнеочисної та інших
машин;
за умови введення в поїзд рухомого складу, який не може
рухатися зі швидкістю, що визначена для даної ділянки;
за умови роботи знімних рухомих одиниць, а також у разі
перевезення на колійних вагончиках важких вантажів;
в усіх інших випадках, коли вимагається зменшення швидкості
або зупинка поїзда в дорозі, а також коли необхідно попередити
локомотивні бригади про особливі умови проходження поїзда.
Видача попереджень на поїзди проводиться відповідно до
порядку, встановленого Інструкцією з руху поїздів і маневрової
роботи.
Порядок водіння поїздів машиністами локомотивів,
моторвагонних поїздів і спеціального самохідного
рухомого складу
( Назва підрозділу шостого розділу 16 в редакції Наказу Мінтрансу
N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
16.36. Машиніст зобов'язаний:
добре знати конструкцію локомотива (моторвагонного поїзда,
спеціального самохідного рухомого складу), профіль обслуговуючих
ділянок, розміщення на них постійних сигналів, сигнальних
покажчиків та знаків і їх призначення, мати розклад руху поїздів;
( Абзац другий пункту 16.36 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
при прийманні локомотива (моторвагонного поїзда)
переконатися у його справності, звернувши особливу увагу на дію
гальм, пісочниць та радіозв'язку, а за записами в журналі
технічного стану локомотива переконатися у справній дії
автоматичної локомотивної сигналізації та пристроїв безпеки,
перевірити наявність сигнального приладдя, протипожежних засобів
та гальмових башмаків. ( Абзац третій пункту 16.36 із змінами,
внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від
23.07.99, в редакції Наказу Мінтрансу N 179 ( z0316-02 ) від
19.03.2002 )
16.37. Після причеплення локомотива до складу поїзда, або
спеціального самохідного рухомого складу до господарчого поїзда,
машиніст зобов'язаний: ( Абзац перший пункту 16.37 в редакції
Наказу Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
переконатися в правильності зчеплення локомотива,
спеціального самохідного рухомого складу з першим вагоном состава
та з'єднання повітряних рукавів, а також у відкриванні кінцевих
кранів між ними; ( Абзац другий пункту 16.37 із змінами, внесеними
згідно з Наказом Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
зарядити гальмову магістраль стисненим повітрям, переконатися
в тому, що падіння тиску не перевищує визначених Державною
адміністрацією залізничного транспорту України норм і випробувати
автогальма;
одержати довідку про забезпечення поїзда гальмами, звірити
вказаний в ній номер хвостового вагона вантажного поїзда з
натурним листом і переконатися у відповідності гальмового натиску
в поїзді визначеним нормам;
ознайомитися за натурним листом із складом вантажного та
вантажно-пасажирського поїздів - наявністю вагонів, зайнятих
людьми, вантажами окремих категорій, зазначених у "Правилах
перевозок грузов", затверджених на п'ятому засіданні Ради з
залізничного транспорту держав - учасниць Співдружності 20.10.92 і
"Правилах перевозок опасных грузов по железным дорогам",
затверджених на п'ятнадцятому засіданні Ради з залізничного
транспорту держав - учасниць Співдружності 05.04.96, а також
відкритого рухомого складу. ( Абзац п'ятий пункту 16.37 в
редакції Наказу Мінтрансу N 386 ( z0607-99 ) від 23.07.99 )
Якщо локомотив оснащений радіостанцією з індивідуальним
викликом, довідатися про наданий номер поїзда на пульті управління
радіостанцією.
Після причеплення локомотива до состава пасажирського поїзда
з електроопаленням вагонів машиніст зобов'язаний опустити
струмоприймач для ввімкнення електромеханіком високовольтних
міжвагонних електричних з'єднувачів.
Перед відправленням машиніст ведучого локомотива,
моторвагонного поїзда, спеціального самохідного рухомого складу
зобов'язаний ввімкнути прилади безпеки та радіозв'язок. ( Абзац
восьмий пункту 16.37 в редакції Наказу Мінтрансу N 386
( z0607-99 ) від 23.07.99 )
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий