Група 113 понеділок 16.03.2020
Тема уроку: Основні типи електровозів, тепловозів, їх серії та технічна характеристика. Перейти на посилання
https://translate.google.com/translate?hl=ru&sl=uk&u=http://zdsim.com/library/123/tekhnologija-galuzi-i-tekhnichni-zasobi&prev=search
Група 23 понеділок 16.03.2020
Тема уроку:Пристроі С Ц Б на перегонах перейти на посилання розділ 8
https://translate.google.com/translate?hl=ru&sl=uk&u=http://zdsim.com/library/123/tekhnologija-galuzi-i-tekhnichni-zasobi&prev=search
23.03.2020 понеділок
Група 113
Тема уроку:Основні споруди та пристрої локомотивного господарства. Технічне обслуговування локомотивів та мотор вагонного рухомого складу
Дамашнє завдання:Перейти на посиланняhttps://studfile.net/preview/2912544/page:8/стор 8,Вибрати головне і написати в конспект.
Група 23
Тема уроку:Призначення та види зв’язку на залізничному транспорті
Домашнє завдання:Перейти на https://studfile.net/preview/5411468/page:11/стр 11.Прочитати і записати в конспект
Понеділок 30.03.2020
Група 113
Тема уроку:Електрифіковані залізниці та електропостачання.
Домашнє завдання:Перейти за посиланням і зробити
презентацію https://subject.com.ua/technology/transport/102.html
Група 23
Тема уроку:Управління господарством сигналізації та зв’язку.
Домашнє завдання: Переписати конспект:Департамент автоматики та телекомунікацій було створено 20 січня 2016 р. (з 1992 р. – Управління автоматики, телемеханіки та зв’язку, з 1993р. – Управління автоматики, телемеханіки та зв’язку у складі Головного управління зв’язку, енергетики та обчислювальної техніки, з 15.05.2000 – Головне управління автоматики, телемеханіки та зв’язку, з 23.07.2014 р. – Департамент автоматики, телемеханіки та зв’язку).
Тема уроку: Основні типи електровозів, тепловозів, їх серії та технічна характеристика. Перейти на посилання
Група 23 понеділок 16.03.2020
Тема уроку:Пристроі С Ц Б на перегонах перейти на посилання розділ 8
https://translate.google.com/translate?hl=ru&sl=uk&u=http://zdsim.com/library/123/tekhnologija-galuzi-i-tekhnichni-zasobi&prev=search
23.03.2020 понеділок
Група 113
Тема уроку:Основні споруди та пристрої локомотивного господарства. Технічне обслуговування локомотивів та мотор вагонного рухомого складу
Дамашнє завдання:Перейти на посиланняhttps://studfile.net/preview/2912544/page:8/стор 8,Вибрати головне і написати в конспект.
Група 23
Тема уроку:Призначення та види зв’язку на залізничному транспорті
Домашнє завдання:Перейти на https://studfile.net/preview/5411468/page:11/стр 11.Прочитати і записати в конспект
Понеділок 30.03.2020
Група 113
Тема уроку:Електрифіковані залізниці та електропостачання.
Домашнє завдання:Перейти за посиланням і зробити
презентацію https://subject.com.ua/technology/transport/102.html
Група 23
Тема уроку:Управління господарством сигналізації та зв’язку.
Домашнє завдання: Переписати конспект:Департамент автоматики та телекомунікацій було створено 20 січня 2016 р. (з 1992 р. – Управління автоматики, телемеханіки та зв’язку, з 1993р. – Управління автоматики, телемеханіки та зв’язку у складі Головного управління зв’язку, енергетики та обчислювальної техніки, з 15.05.2000 – Головне управління автоматики, телемеханіки та зв’язку, з 23.07.2014 р. – Департамент автоматики, телемеханіки та зв’язку).
Основним завдання
Забезпечення стійкої та безперебійної роботи пристроїв залізничної автоматики та зв’язку, постійне оновлення основних засобів, проведення єдиної науково-технічної та інвестиційної політики, яка забезпечує вирішення пріоритетних напрямків розвитку господарств сигналізації та зв’язку, організацію розробки та впровадження нової техніки, технологій в галузі автоматики, телемеханіки та зв’язку.
По господарству виконуються роботи з модернізації пристроїв електричної централізації стрілок та сигналів, гіркової централізації, автоблокування, переїзної автоматики. Набуває темпів впровадження сучасних мікропроцесорних систем залізничної автоматики. За останні 10 років проведено експлуатаційні випробування та освоєно серійне виробництво на вітчизняних підприємствах понад 120 нових виробів залізничної автоматики.
На шляху цифровізації мереж зв’язку побудовано «хребет» телекомунікаційної інфраструктури – цифрову транспортну мережу SDH протяжністю більше 7,5 тис. км. Завдяки впровадженню цієї технології підвищилась якість та надійність функціонування систем зв’язку, а також прискорилась інформатизація залізничного транспорту.
З метою забезпечення власних технологічних потреб галузі відбулася заміна більшості АТС на цифрові системи комутації, що дозволило надавати ширший перелік послуг зв’язку та проводити операторську діяльність.
Постійно проводиться адаптація сучасних технологічних рішень у сфері телекомунікацій для потреб галузі. За участю фахівців розроблено ряд пристроїв та систем, що знайшли практичне застосування в мережах зв’язку, радіозв’язку, пасажирської автоматики, систем теплового контролю рухомого складу залізничного транспорту.
На Департамент покладено функції координації і контролю за проведенням операторської діяльності у сфері телекомунікацій. Підрозділи господарства безпосередньо забезпечують технічну і організаційну складову процесу надання послуг зв’язку іншим підрозділам ПАТ «Укрзалізниця» і стороннім споживачам, у тому числі, населенню.
Основні пріоритети розвитку галузі:
- телекомунікаційні мережі та системи зв’язку;
- заміна релейних елементів на безконтактну апаратуру;
- мікропроцесорні системи залізничної автоматики;
- тональні рейкові кола, у тому числі на базі мікропроцесорної техніки;
- сучасні пристрої автоматичного дистанційного контролю стану буксових вузлів рухомого складу;
- польові пристрої залізничної автоматики з високоміцного діелектричного негор
- Пятниця 03.04 .2020
- Група 113
- Теиа уроку:Основні типи пасажирських вагонів
- Домашнє завдання:Зробити презентацію перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912279/ лекція №4
- Понеділок 06.04.2020
- Группа 113
- Тема уроку:Колісні пари. Устрій колісної пари та букс. Вимоги доколісних пар.
- Домашнэ завдання:Зробити презентацію і скинути на пошту,перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912544/page:27/
- Група 23
- Тема уроку:Управління господарством сигналізації та зв’язку.
- Домашнє завдання:перейти за посиланням та переписати конспект. https://www.uz.gov.ua/about/general_information/main_departments/department_of_automation_robot_and_communications/
- Середа 08.04.2020
- Група 1133
- Тема уроку:Вагонне господарство. Організація керування вагонним господарством.
- Домашнє завдання:Переписати конспект.перейти за посиланням:https://studopedia.com.ua/1_131350_struktura-upravlinnya-vagonnim-gospodarstvom.html
- Четвер 09.04.2020
- Група 113
- Тема уроку:Тарифи. Статут залізниць України.
- Домашнэ завдання:ознайотись с статутом залызниці .Перейти за посиланням:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/457-98-%D0%BF
- Понеділок 13.04.2020
- Группа 113
- Тема уроку:Графік руху поїздів.
- Домашнє завдання:Переписати конспект і зробити презентацію та відправити на пошту,перейти за посиланням:
- https://studfile.net/preview/5411090/page:33/
- Група 23
- Тема уроку: Загальні вимоги до локомотивів і моторвагонного рухомого складу та їх класифікація.
- Домашнє завдання:Зробити презентацію перейти за посиланням:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0340-08
- Вівторок 14.04.2020
- Група 113
- Тема урока:Організаційні заходи забезпечення безпеки залізниці. Класифікація транспортних подій, їх розслідування
- Домашнє завдання:перейти за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1185-18 та ознайомитись.а також скачати відео чи статью по порушенню та класифікаціЇ транспортиних подій на Украіні та переслати на пошту.
- Середа 15.04.2020
- Група 113
- Домашнє завдання:Написати на листочках контрольну роботу по питанням:
- 1.Що називається габаритом наближення до будівель та які Їх види?
- 2.Що називається габаритом рухомоого складу та іх види?
- 3.Що таке земляне полотно, та з яких частин складається?
- 4.Що назиівається стрілочнм переводом та його оновні види?
- 5Що називається станцієй, та на які види поділяються?
- 6.Що таке головна колія?
- 7.Що таке приймально-відправна колія?
- 8.. Що таке план?
- 9.Що таке профіль?
- 10.Що називається габаритом навантаження?
- Група 23
- Тема уроку: Загальні вимоги до локомотивів і моторвагонного рухомого складу та їх класифікація.
- Домашнє завдання:Зробити презентацію перейти за посиланням:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0340-08
- Середа 22.04.2020
- Група 23
- Тема урока:Рухомий склад
- Домашнє завдання:Переписати конспект:
РУХОМИЙ СКЛАД
РОЗДІЛ 9
Загальні вимоги9.1. Рухомий склад, розрахований для використання на міжгалузевих підприємствах промислового залізничного транспорту України, повинен відповідати технічному рівню основного виробництва підприємств, що обслуговуються, з урахуванням подальшої його механізації та автоматизації і задовольняти вимогам технологічних процесів.Рухомий склад повинен утримуватися у справному стані й забезпечувати безперебійну роботу, охорону праці та безпеку руху, вчасно проходити планово-попереджувальні види ремонту і технічного обслуговування.Попередження появи несправностей та забезпечення встановлених строків служби рухомого складу повинні бути головними в роботі осіб, відповідальних за його технічне обслуговування і ремонт.Типи і основні характеристики рухомого складу, що заново будується, затверджуються в порядку, встановленому Міністерством транспорту України.Технічне завдання на рухомий склад, що заново будується, затверджується постачальником за узгодженням із Державною адміністрацією залізничного транспорту України.9.2. При проектуванні та виготовленні рухомого складу повинні враховуватися умови його експлуатації і ремонту. Конструкція рухомого складу повинна задовольняти вимогам Державних стандартів і забезпечувати:максимальну продуктивність при оптимальних техніко-економічних показниках, дотримання вимог охорони праці і навколишнього середовища, безпеки руху;схоронність вантажів, що перевозяться;можливість здійснення комплексної механізації та автоматизації виробництва транспортних і навантажувально-розвантажувальних робіт;високий рівень надійності при мінімальних ремонтних витратах.Вантажні вагони, що не мають перехідних площадок, повинні мати спеціальні підніжки і поручні.Рухомий склад повинен задовольняти вимогам габариту рухомого складу, встановленого Державним стандартом 92.38-83. Заново побудований рухомий склад, а також той, що пройшов капітальний ремонт до передачі його в експлуатацію, повинен бути випробуваний і прийнятий від заводу-виготовлювача в порядку, установленому Державною адміністрацією залізничного транспорту України.9.3. Локомотиви, що використовуються на поїзній та маневровій роботі, повинні бути обладнані швидкостемірами з реєстрацією показань швидкостей та радіостанціями для оперативного зв'язку машиніста локомотива зі складачем, диспетчером або черговим по станції та автостопами, а при виході на колії загальної мережі залізниць - обов'язковим двостороннім зв'язком з маневровим диспетчером станції примикання або черговим по станції.Використання локомотивів, не обладнаних радіостанціями, визначається Інструкцією про порядок обслуговування і організацію руху на залізничних коліях міжгалузевого підприємства промислового залізничного транспорту. Усі локомотиви обладнуються пристроями для подачі звукових сигналів великої і малої гучності.Місця подачі сигналів великої та малої гучності визначаються директором підприємства промислового залізничного транспорту у залежності від місцевих умов.9.4. Змінювати конструкцію основних вузлів прийнятого в експлуатацію рухомого складу без дозволу Державної адміністрації залізничного транспорту України не допускається.Конструктивні зміни кузовів вагонів, що обертаються в межах підприємств, повинні проводитися за технічною документацією, затвердженою директором підприємства промислового залізничного транспорту, за умови дотримання габаритів рухомого складу, охорони праці та безпеки руху.9.5. Локомотиви і вагони, що виходять на колії загальної мережі залізниць, повинні відповідати вимогам Правил технічної експлуатації залізниць України.Порядок виходу локомотивів, що належать підприємству промислового залізничного транспорту, на станцію примикання узгоджується з начальником відповідного підрозділу залізниці.9.6. Локомотиви, що обслуговуються одним машиністом без помічника, повинні обладнуватися пультами управління, конструкція та розташування яких забезпечують добру видимість колії та сигналів і можливість управління локомотивом при перебуванні машиніста як з правого, так і з лівого боку кабіни машиніста, а також радіозв'язком зі складачем (керівником маневрів), черговим по станції (диспетчером, начальником зміни).Локомотиви, що використовуються тільки на внутрішньоцехових перевезеннях, можуть не обладнуватися радіозв'язком при прямій видимості машиністом керівника маневрів.Локомотиви і спеціальний самохідний рухомий склад, що управляються одним машиністом без помічника чи водієм спеціального рухомого складу, повинні бути обладнані пристроями для відчеплення від вагонів із кабіни машиніста.Технічні вимоги до локомотивів, що управляються одним машиністом без помічника та спеціального самохідного рухомого складу, а також порядок їх експлуатації встановлюються Державною адміністрацією залізничного транспорту України.9.7. Кожна одиниця рухомого складу повинна мати такі відмітні чіткі знаки і надписи: знак Державної адміністрації залізничного транспорту України та найменування підприємства-власника, номер, табличку заводу-виготовлювача з вказанням місця та дати будування, дату і місце проведення встановлених видів ремонту, масу тари (крім локомотивів).На локомотивах і спеціальному самохідному рухомому складі повинні бути нанесені: Державний Герб України, конструкційна швидкість, серія, таблички та надписи про огляд резервуарів, контрольних приладів і котла; на вантажних вагонах - вантажопідйомність (місткість). На тендерах локомотивів повинні бути позначені: серія і номер, найменування підприємства промислового залізничного транспорту, місткість баків для води та палива.Порядок нумерації вагонів, що належать підприємству промислового залізничного транспорту та які здійснюють обіг по його коліям без виходу на колії загальної мережі залізниць, а також порядок нанесення відмітних надписів на спеціальних одиницях рухомого складу встановлюється директором підприємства промислового залізничного транспорту.9.8. На кожний локомотив, одиницю спеціального самохідного рухомого складу та вагон необхідно вести формуляр (паспорт) установленої форми, який містить найважливіші технічні та експлуатаційні характеристики.9.9. Рухомий склад, що використовується в особливих умовах експлуатації (при перевезенні гарячих вантажів, при роботі в закритих приміщеннях, вибухонебезпечних місцях, в умовах значної запиленості, в місцях агресивного середовища тощо), має бути обладнаний пристроями захисту локомотивних бригад і відповідних вузлів локомотива від шкідливого впливу небезпечного навколишнього середовища та вантажів. Порядок та умови забезпечення охорони праці при цьому визначаються підприємством згідно з установленими нормативними актами Закону України "Про охорону праці".9.10. Локомотиви та вагони, що належать підприємствам, які обслуговуються, і виходять на колії підприємства промислового залізничного транспорту, повинні відповідати вимогам цих Правил. Порядок обігу такого рухомого складу встановлюється директором підприємства промислового залізничного транспорту і вказується в Інструкції про порядок обслуговування та організації руху. - Середа 29.04.2020
- Група 23
- Тема урока:Технічне обслуговування локомотивів та моторвагонного рухомого складу.
- Домашнє завдання:Зробити презентацію та переслати на пошту,перейти за посиланням:Технічне обслуговування локомотивів та моторвагонного рухомого складу.
- Середа 06.05.2020
- Група 23
- Тема урока:Електрифіковані залізниці та електропостачання. Особливості електричної тяги. Система струму та величина напруги. Контактна мережа, висота підвіски контактного проводу, установка опор.
- Домашнє завдання:Зробити презентацію та відправити на пошту,перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912544/page:18/
- Середа 13.05.2020
- Група 23
- Тема урока:Колісні пари. Устрій колісної пари . Вимоги до колісних пар.
- Дамашнє завдання:Зробити презентацію .перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912544/page:27/
- Середа 20.05.2020
- Тема урока:Гальмівне обладнання і автозчепний пристрій. Призначення та види гальм.
- Домашнє завдання: Зробити презентацію перейти за посиланням https://studfile.net/preview/2912544/page:29/ стор.28,29
- Понеділок 25.05.2020
- Група 23
- Тема урока:Вагонне господарство. Організація керування вагонним господарством.
- Домашнє завдання:переписати конспект
- Вагонне господарство – одна із складових частин залізничного транспорту. Основним завданням цього господарства є ТО вантажних поїздів та утримання в справному стані парку вантажних, рефрижераторних вагонів, розроблення та здійснення заходів щодо покращення конструкції вагонів і збереження парку вантажних вагонів, підготовка до видання правил та інструкцій з утримання, обслуговування й покращення технічних характеристик вантажних вагонів.Організацією всього комплексу робіт, що здійснюються в господарстві, покладено на Головне управління вагонного господарства Укрзалізниці (ЦВ). На залізницях ці функції виконують підпорядковані ЦВ вагонні служби, яким підпорядковані основні підрозділи цього господарства – вагонні депо. Вони забезпечують справний технічний стан вагонів, що експлуатуються. Вагонним депо підпорядковані пункти ТО, ТО з відчепленням вагонів, контрольні пункти автогальм, колісні майстерні.Для забезпечення ефективності використання та утримання в справному стані рефрижераторного РС та інших типів вагонів в Укрзалізниці створено ДП „Український державний центр залізничних рефрижераторних перевезень (ДП УДЦЗРП "Укррефтранс"), головною функцією якого є здійснення господарської та комерційної діяльності, спрямованої на підвищення ефективності використання рефрижераторного РС, більш повного задоволення потреб вантажовласників у перевезенні вантажів. До складу "Укррефтранс" входить п'ять рефрижераторних вагонних дільниць, в тому числі чотири експлуатаційних та одна вагоноремонтна. ЦВ підпорядковані також вагоноремонтні заводи, Державне підприємство „Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів" (ДП "Укрспецвагон").Обсяги ринку вантажних транспортних послуг визначаються обсягами виробництва та споживання інших галузей економіки держави. Задоволення потреб ринку у вантажних перевезеннях, виконання експлуатаційних та економічних показників перевезень у великій мірі залежить від стану РС, який повинен забезпечувати безперебійний рух поїздів із встановленими ваговими нормами та швидкостями руху. Структура управління вагонним господарством Укрзалізниці має такий вигляд:
Головне управління вагонного господарства Укрзалізниці (ЦВ) → Підприємства підпорядковані УЗ ДП "Укрспецвагон" ДП УДЦЗРП "Укррефтранс" "Укррефтранс" вагоноремонтні заводи ↓ Вагонні служби залізниць (В) ↓ Виробничо-технологічні підрозділи вагонного господарства (вагонні депо) Головне управління вагонного господарства (ЦВ) проводить єдину технічну та нормативну політику з питань організації роботи підрозділів вагонного господарства, розробляє та переглядає відповідні нормативні документи, бере участь у розробленні міжнародних проектів, правил, норм і пам'яток, що стосуються ремонту та експлуатації вагонів у міжнародному сполученні, координує питання оновлення парку вантажних вагонів та займається плануванням їх ремонту.ЦВ через вагонні служби забезпечує безперебійну роботу всіх виробничо-технологічних підрозділів, запровадження нових видів обладнання, розробляє та здійснює заходи з використання нової техніки, розробляє та готує до видання правила та інструкції з експлуатації, утримання, обслуговування і ремонту вагонів на підприємствах України.ЦВ здійснює контроль за роботою пунктів передачі вантажних вагонів між залізницями України та суміжними державами, пунктів перестановки вантажних . - Понеділок 1.06.2020
- Група 23
- Тема урока:Пасажирські перевезення. Організація та планування пасажирських перевезень.
- Домашнє завдання:Переписати конспект.Перейти за посиланням: https://studfile.net/preview/5423881/
- Понеділок 08.06.2020
- Група 23
- Тема урока:Графік руху поїздів
- Домашнє завдання:Зробити презентацію по данній темі
- Понеділок 15.06.2020
- Группа 23
- Тема урока:План формування поїздів
Домашнє завдання:Зробити презентацію,перейти за посиланням:https://studfile.net/preview/2912544/page:38/
Комментариев нет:
Отправить комментарий